Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til babyen så langt og hvilken str. i klær?

Anbefalte innlegg

Jeg har nesten kjøpt ferdig klær i både bomull og ull til de to første mnd, eneste jeg mangler er en tykk utedress, litt usikker på hvilken str. jeg skal kjøpe den i - str 62 kanskje? Kommer jo sikkert ikke til å være så mye ute i førsten og det er begrenset hvor mye han skal ha på seg i posen i vognen. Det meste er kjøpt i 50, 56 og 62.

Ellers så har jeg kjøpt kombi vogn/ Sort OTH 2008.

Seng m.m.

Kluter, håndkler m.m.

Stellebag/ OTH

Tepper

Stellebord til å henge på veggen/ Brio

Har kjøpt alt nytt, men kommer kanskje til å kjøpe noe brukt også f.eks. leandervuggen.

Fortsetter under...

Eg har kjypt berre vanlie kler, 2 utekosedresser, joggedress(bukse og genser) og 3 boddyer.. di to utedressene og 2 av boddyene i str 56, og joggedressen til 62 trur eg? åsså den siste boddyen kan han bruke etter 1 år :)

er 21+2 uker på vei :)

Gleder meg til vi skal ut å kjøbe baby utstyr og mere kler :D

Har ikke kjøpt noe til babyen ennå!

Jeg tror jeg har noen sperrer som gjør at jeg ikke klarer å helt forstå dette ennå. Vi har mistet 3 ganger og selv om alt ser bra ut - så tørr vi ikke sleppe oss helt løse.

Jeg tror jeg har kontroll selv om jeg ikke løper ut å shopper ennå - har en nevø på 2 år - så her detter det nok inn både seng, vogn, klær osv........

Husk jenter - masse bra salg i januar - forhåpentligvis skal ikke babyen ut før i februar!

(Også får man masse fine gaver i begynnelsen - så her er det bare å vente!)

har ikke kjøpt så himmla mye klær enda, men har arvet litt og kjøpt littegrann. Forløpig har jeg mest i str 56, kommer til å kjøpe noen få plagg i 50 så jeg har litt å ta med på sykehuset :) Ellers tenker jeg å vente med å kjøpe så mye klær til etter ungen er født, skal jo tross alt gjennom en julefeiring, pluss at det sikkert blir litt gaver ved fødsel også. Så noe særlig større en 56 kommer jeg ikke til å anskaffe meg selv enda tror jeg.. (med mindre jeg finner noe jeg bare "må ha")..

jeg har ikke tort å kjøpe noen ting ennå.Jeg er ofte innlagt pga morkaka og blødning.så jeg venter til jeg er sikker på at alt går bra...Men jeg har 3 barnebarn jeg skal få arve klær og utstyr av.Regner med å begynne å kjøpe inn det vi mangler i desember.....

astrid 46 år....

Vi har kjøpt dunpose EasyKid. Den er helt genial. Kan forlenges!

Den passer perfekt i bagen uten å være klompete også kan den brukes opp til 4 år. Kjempetøft design:) (babyshop)

For de som ikke har kjøpt vinterpose må de sjekke denne. Jeg var ikke i tvil da jeg så den.

Har også kjøpt klær i str 56. Regner med at jeg dropper str 50. Tror det blir fort for lite. Kommer sef an på str på barnet, men tror ikke vi får noen lettvekter iallefall:)

Annonse

Jeg tror jeg snart er ferdig med alle innkjøpene jeg!

Har handla en del klær i str 50-56-62, har også fått en del klær av slektninger, og det kommer vel en del gaver etterhvert også. Jeg har kjøpt babygymmer,utedresser,sengetøy, dyner,ammepute,stelleunderlag, vogn,flasker,smokker,leker,tepper, vippestol +++ Det eneste jeg mangler nå er senger og lekegrind. Jeg må på en måte ha dobbelt opp av det meste siden jeg venter en jente og en gutt. Har prøvd å fordele utgiftene litt utover så ikke alt kommer på en mnd. Jeg hadde planlagt å være ferdig med innkjøp til jul, men tror nå jeg bør være ferdig før det også. Termin er 20 feb men legen sier de nok kommer i januar. Er redd de skal komme enda tidligere jeg så greit å ha alt klart!

Jeg har kjøpt en del klær, men har fått forståelse av at det er ikke så mye vits i å kjøpe alt i små størrelser. Så mye går i str 68, det er bedre det enn at man skal være nødt til å kjøpe alt nytt etter 1-2 måneder igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...