Gå til innhold

Dr Leif Ims og 1,7% progesteronkrem

Inamor<333

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen av dere vet hvor man finner denne legen og er det noen av dere som bruker denne kremen?

Min fastlege ville ikke skrive den ut til meg. Hun mener den er tull og ingen effekt. Forrige gang jeg var gravid fant jeg Ims på Arena på Ullevål Stadion. Der fant jeg han ikke nå. Ims mener en av grunnene til SA er at vi ikke prod nok prog selv. Dermed kan vi bruke denne naturlige kremen som lages på Ullevål Apotek. Jeg vet ikke , men ville prøve. Har hørt mange bruke den og Progesta Care. Noen vet noe?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har prøvd Progesta Care- kremen kjøpt på internett. Min mann er lege og mente at det umulig kunne skade selv om han ikke hadde stor tro på den. Han leste flere artikler han har tilgang på i en nettbase og sa at forskning viser at kroppen ikke tar opp nok progesteron gjennom huden på den måten. Jeg har hatt tre spontanaborter etter også når jeg brukte Progesta Care. Ved dette svangeskapet (er nå i uke 14) hadde gynekologen ingen betenkeligheter ved å gi meg resept på Cricone en vaginal progesteron krem. Det gikk jo bra denne gangen, selv om det umulig kan bevises at kremen er årsaken. Men hvem vet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...