Gå til innhold

Noen i samme situasjon som vil "skravle" litt med meg?

Anbefalte innlegg

Hei

Kort introduksjon: Jeg er 35 år og bor i Oslo. Har et barn fra før som er 21 måneder og ble tatt med selvvalgt keisersnitt - en flott opplevelse!!

Nå prøver vi på nr 2 og jeg begynner allerede å bli litt utholmodig. Oppe i 5 pp. Brukte litt tid på nr 1 også, da. Har også hørt at det kan være litt mer vanskelig å bli gravid igjen etter et KS. Håper så indelig at ikke tiden har rent ut for oss. Noen som vil dele litt frustrasjon med meg - synes det er veldig tøft å være prøver!

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er ikke i samme situasjon som deg. Men ville bare fortelle at jeg har tatt to KS og blitt gravid igjen uten problemer. Førstemann ble født i mars 2004. Fikk en ny gutt i jan-08 ( som levde bare i 4 dager pga av stor hjertefeil)

Valgte KS begge gangene siden begge guttene lå i seteleie.

Er nå gravid igjen og skal ha "gutt" nr 3 i mars. Så jeg syns d gikk veldig kjapt å bli gravid igjen. Og er veldig glad for det.

Men vi strevde heller ikke med å få nr 1.

Mitt beste råd er å ikke tenke på at du skal bli gravid igjen. Kos deg i hverdagen og bare slapp av. Tror d var d som hjalp meg.

Men skjønner at du syns d er tøft å være prøver.

Ønsker deg LYKKE TIL.

Klem

Tusen takk for svar!

Godt å høre at du ikke hadde problemer med å bli gravid. Fryktelig trist å høre om gutten din som bare levde i 4 dager! Og godt å høre at du nå venter et barn til!!

Jeg er veldig takknemlig for førstemann - har i alle fall fått oppleve å få barn en gang. Skal prøve å slappe av, men blir veldig frustrert av og til!

Masse lykke til til deg også!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...