Gå til innhold

må dere kjøpe ny støvsuger ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig det er et merkelig spørsmål, men føles som vi spiser støvsugere her i huset!!! Nå brant motoren tror jeg for den sluttet bare å virke, men den har sugd ufattelig dårlig i lang tid, så ikke noe sjokk. Den er vel kanskje 1,5 år gammel tenker jeg... Og dette er den 3. eller 4. på 5 år tror jeg! Helt utrolig!!!

Spesielt når man er i underskudd med penger allerede...:S

Men en venninne snakket om at hvis man har hund eller katt så går de istykker ofte fordi hårene er så tynne at de forsvinner inn i motoren... Noen som har hørt om det? Vi har da selvfølgelig hund, ikke at vi bytter ut han fremfor støvsugere altså;)

Skrevet

Jøss, det var da ikke lite!

Her kjøpte vi støvsuger da vi gifta oss og stifta bo for 6 år siden, og selve støvsugeren funker like godt ennå (har katt også, til og med brukt den på gipsstøv (fy)). Eneste som gjør den moden for utskiftning nå, er at teleskoprøret er ødelagt, både i reguleringsfunksjon + noe er knekt så vi har teipa slangen sammen med teleskoprøret. Kjøpte en som ikke var av de billigste da vi kjøpte den (betalte vel 17-1800, men var utstillignsmodell så vi fikk grei rabatt på den) - Bosch.

Skrevet

Hmmm...:S den ene knakk vi nok på renovering av huset, ja ;P Litt vel mye betongstøv, sagflis osv, så den er selvforskyldt hehe

Og det har vært støvsugere til sånn 1200-1600 kr. Electrolux, AEG, Nilfisk osv... Argh!

Skrevet

Men hvorfor i alle dager bruker dere ikke forsikring hvis støvsugerene deres blir ødelagt så lett??

Vi har hatt 2 støvsugere til sammen i 5 år.. Vi har hatt hund også i alle disse årene som røyter som besatt..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

har sentralstøvsuger, vi.... men den "gamle" holken min jeg kjøpte nårj eg flyttet ut fra x'n i 2006 holder enda. Står i garasjen (som ikke har dør), og der har den stått siden vi flytta hit. Kjempefin å bruke til å støvsuge bilen! :) Kosta meg 300 kr for 2 år siden :o)

Skrevet

På de siste 11 årene har gubben og jeg hatt 2 støvsugere.

Vi har fortsatt den første, den står i garagen og brukes i bilene. Den funker helt fint.

Det fulgte med sentralstøvsuger i huset når vi kjøpte det for 4 år siden.

Så det blir 2 støvsugere.

Har ikke inntrykk av at det er vanlig å måtte bytte hvert år.

Skrevet

Hmmm... dette var snodige greier. Altså bare vi som må det. Og kan ikke si det er mye uvanlige saker vi har på gulvene heller hehe

Kanskje prøve¨å kjøpe forsikring, ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...