Gå til innhold

noen som sliter med å få sove allerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig normalt å slite litt med nattesøvnen i startet. Tenk på alle de tankene som virrer rundt pga minibabyene i magene våre! :-) Men min erfaring er at på et eller annet tidspunkt slår trøttheten inn for fullt, og man sovner om man vil eller ei.

Jeg jobber nattevakt og har veldig problemer med å sove etter jobb. Sover maks 5 timer så det begynner å bli slitsomt. Skal til legen til uka for å få legeattest på at det ikke er bra for meg å jobbe natt nå. Men da kommer jo alle på jobb til å lure på hvorfor det så de må vel få vite hva som er på ferde - og jeg som bare er i 5. uke... :/

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Som sist har jeg ikke problemer med å sove, men jeg drømmer så utrolig mye rart. Får ikke den gode kvalitetssøvnen som jeg er vant med. Er mye trøtt og sliten og trenger mye mer søvn enn normalt.

• 4 uker senere...

Er kjempe trøtt! men sover veldig dårlig... i løpet av natten må jeg på do minst to ganger, i tillegg må jeg ofte opp å spise en gang også...! Har aldri vært typen som står opp om natten for å spise, men gjør jeg ikke det nå så blir jeg kjempe kvalm og kaster opp...sukk! håper dette er forbigående...

Må innrømme at det er litt godt å høre at det er flere med sønvproblemer..men en mager trøst. Etter do-besøk mellom 03-00 og 05.00 er det så og si umulig å sovne igjen. Kaos i knotten=) Nr 1 for oss så alt er nytt. Supert med terminklubb=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...