Yarn Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Skriver under her. Og jeg som vanligvis kan sove hvor som helst- når som helst..
Lillesolsikke Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 hehe ja for jeg må jo på do hele tiden.. hihi
Torshov!! Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Sover dårlig... men det har jeg gjort de siste 4 årene... Nå kan jeg ikke lenger ta Valergan som jeg har brukt for å bli trøtt på kvelden så dette kan bli morsomt fremover *ironi* Men jeg har jo valgt det selv da )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Det er veldig normalt å slite litt med nattesøvnen i startet. Tenk på alle de tankene som virrer rundt pga minibabyene i magene våre! :-) Men min erfaring er at på et eller annet tidspunkt slår trøttheten inn for fullt, og man sovner om man vil eller ei.
ei jente til<3 Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg jobber nattevakt og har veldig problemer med å sove etter jobb. Sover maks 5 timer så det begynner å bli slitsomt. Skal til legen til uka for å få legeattest på at det ikke er bra for meg å jobbe natt nå. Men da kommer jo alle på jobb til å lure på hvorfor det så de må vel få vite hva som er på ferde - og jeg som bare er i 5. uke... :/
Lillevenn33 Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg sov dårlig allerede før positiv test...slet med dette under forrige graviditet også. Dette lover godt
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Som sist har jeg ikke problemer med å sove, men jeg drømmer så utrolig mye rart. Får ikke den gode kvalitetssøvnen som jeg er vant med. Er mye trøtt og sliten og trenger mye mer søvn enn normalt.
Hanne`n Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Er kjempe trøtt! men sover veldig dårlig... i løpet av natten må jeg på do minst to ganger, i tillegg må jeg ofte opp å spise en gang også...! Har aldri vært typen som står opp om natten for å spise, men gjør jeg ikke det nå så blir jeg kjempe kvalm og kaster opp...sukk! håper dette er forbigående...
U..bapeluba Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Må innrømme at det er litt godt å høre at det er flere med sønvproblemer..men en mager trøst. Etter do-besøk mellom 03-00 og 05.00 er det så og si umulig å sovne igjen. Kaos i knotten=) Nr 1 for oss så alt er nytt. Supert med terminklubb=)
Hemmeline Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Sover også dårlig...kan ligge i timesvis før jeg får sovne... For ikke å snakke om alle dobesøkene. Husker ikke at disse søvnproblemene startet så tidlig forrige gang.
Sporty mamma Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Jobber også kun nattevakter og er 50 prosent sykemeldt nå.Er slitsomt og jobbe natta og være gravid :-) Er 13 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå