Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 så fint da.... :/ dyrt må jeg si. Særlig med tanke på alder og at denne vogna er på tilbud trutt og stadig til nesten samme prisen.
Alenemamma :) Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Men vognen selges ikkje med stelleveske myggnett osv i butikk, det blir fort en 1000 lapp der. Og vognen er ganske lite brukt, derfor dyr!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Syns ikke det var så dyrt jeg, må jo ut med over dobbelt så mye for det samme i butikken.. Nå trenger ikke jeg vogn da
Bægge dætern Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 syns heller ikke det var noen upris : )
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Barnas Hus i både trheim og krsand pleier å selge fjorårets Simomodeller (ubruket selvsagt) til 3990,- til fast lavpris. Da er det ikke mye vits å kjøpe brukt for å spare en snau 500lapp synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Glem det, fikk den fram til slutt da jeg oppdaga mellomrommet i linken :-) Den var jo ikke så dyr syns jeg da, ikke med tanke på at man får med stelleveske +++ Liker ikke simo jeg da, men den så veldig fin ut i fargene(ikke falma) og virka lite brukt.
Marande Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg fikk igjen 1900 for min simo kombivogn 2005 modell, men var verken stelleveske, regntrekk eller myggnett med, men understelle på vognen var så å si nytt da. Men om du ikke får solgt den, så hjelper det å gå ned ett par hundre lapper, det var det jeg gjorde, uansett lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå