Gå til innhold

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15150745

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint da.... :/

dyrt må jeg si. Særlig med tanke på alder og at denne vogna er på tilbud trutt og stadig til nesten samme prisen.

Skrevet

:)

Men vognen selges ikkje med stelleveske myggnett osv i butikk, det blir fort en 1000 lapp der. Og vognen er ganske lite brukt, derfor dyr!

Skrevet

Syns ikke det var så dyrt jeg, må jo ut med over dobbelt så mye for det samme i butikken.. Nå trenger ikke jeg vogn da ;)

Skrevet

syns heller ikke det var noen upris : )

Skrevet

Får ikke fram linken jeg???

Skrevet

Barnas Hus i både trheim og krsand pleier å selge fjorårets Simomodeller (ubruket selvsagt) til 3990,- til fast lavpris. Da er det ikke mye vits å kjøpe brukt for å spare en snau 500lapp synes jeg.

Skrevet

Glem det, fikk den fram til slutt da jeg oppdaga mellomrommet i linken :-)

Den var jo ikke så dyr syns jeg da, ikke med tanke på at man får med stelleveske +++

Liker ikke simo jeg da, men den så veldig fin ut i fargene(ikke falma) og virka lite brukt.

Skrevet

Jeg fikk igjen 1900 for min simo kombivogn 2005 modell, men var verken stelleveske, regntrekk eller myggnett med, men understelle på vognen var så å si nytt da. Men om du ikke får solgt den, så hjelper det å gå ned ett par hundre lapper, det var det jeg gjorde, uansett lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...