herola Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Har en baby på snart 3 mnd som er veldig stille. Er veldig fornøyd og blid, men det kommer sjelden mye lyder fra henne når hun leker og kommuniserer. (Hun kan skrike og av og til prate)
Dægern døtte Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 eg har ei lita jente som er akkurat 3 mnd. Hun har pratet masse fra 6 ukers alder, men har blitt litt mer "stille" de siste 2 ukene. Tror hun har blitt litt mer opptatt av og "oppdage" verden rundt seg i steden nå. Har 2 gutter fra før og kan ikke huske at de pratet like mye som jenta vi har. Er nok veldig individuelt, tror noen barn er stillere enn andre. Ser det på barselgruppen jeg er med i, der er det noen veldig høylytte barn og andre veldig stille...
1222 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Min er snart tre måneder. Det varierer veldig hvor pratsom hun er. Enkelte dager kan hun være veldig stille, andre dager prate mye. Dersom det er mye støy rundt henne blir hun stillere. Dersom det er stille rundt henne, snakker hun mer,
jurgita&runa&trym Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jente her prater veldig mye...snakker og begynte å flyre å hun er 2 mnd....det er vel litt tidlig,men ho har sikkert mye å fortelle
mastermind Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Mi er 6 mnd nå. Hun begynte å prate da hun var 6 uker, var på topp ved 8 uker. Kunne ligge i to timer og hyle og skråle. Rundt 3 mnd avtok det. Nå jabber hun men er langt fra slik hun var når hun var "liten".
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Min gutt var ganske stille når han var yngre, men nå som han er blitt 7,5 mnd jabber han hele dagen :-) Det kommer etterhvert.
Trulte76 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 min er 8 uker og han har begynt å prate oftere og oftere. spesielt når jeg prater..da smiler han og prater tibake. kan ligge å prate på gulvet alene også. men unger er så forskjellige..noen er mere interessert i å prate, og andre kan være mere interesert i andre ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå