♥mini♥lille♥knerten Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 mottott pampers mail i dag og derstår det at man skal kontakte lege ved bla hikking. Det har adri jeg hørt om før på nyfødte barn. min hikker og sluker mye luft om kveldene så jeg ble litt usikker på om jeg bør gjøre noe...
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ha rjeg aldri hørt om heller, og frøkna her hikker daglig (3,5 mnd)
anette&tutta mari :) Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jenta mi hikker hvertfall èn gang om dagen! Det gjorde hun i magen også, spesielt etter at jeg hadde spist. Nå hikker hun etter at hun har spist. Vi hikker jo vi også og ikke noe farlig med det
ny_mor Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Vi kom hjem fra sykehuset for to uker siden. Min lille gutt hikket masse på sykehuset også. Jeg spurte jordmor og fikk beskjed om at dette ikke var farlig og at noen barn hikker mer enn andre. Han hikker minst tre ganger om dagen. Da ammer jeg han også gir hikkingen seg...
Trulte76 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 eh..min hikker omtrent daglig. Så det hørtes temmelig rart ut. Hikket jo i magen også, Alle mine 3 unger har hikket fra de var små..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå