rampetrollet Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Tenkte jeg skulle lage kyllingsalat å ta med på kurvfesten vi skal ha på jobben i helgen, men er usikker på hva jeg skal ta med utenom salaten...Brød? dressing? sursøt chillisaus? hvitløks smør? Kyllingsalaten er med ris, kylling, salat,annanas,mais,agurk,tomat (tar gjerne i mot tips om hva som passer godt sammen i selve salaten også !) Noen som har noen tips så blir jeg veeeldig glad
Libido- Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hjemmebakt focciabrød med fingersalt oppå. Namme =)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 hjemmelagd brød og masse aioli og sursøtsaus siden det er ris i salaten ;D deilig!!! (gjerne litt grovt brød om jeg skulle ha valgt
Reflexia Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hvitløksbaguetter... og rømme med litt salt pepper og karri oppi...
rampetrollet Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 Takk for hjelpen jenter! Da blir det kyllingsalat, ferskt, litt grovt brød, aioli, sørsøt saus og sur søt chillisaus Supert !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå