Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 jiff vindus piff, eller salmiakvann eller noe annet?
Mamsen og lillegutt Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 vasker ikke vinduer;) hehe..... joda,når jeg en sjelden gang gjør det (hvert skuddår) så bruker jiff sin vinduspuss-sett....
Løven,fisken og vekten Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg bruker jiff vindus puss og er veldig fornøyd med den:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Bruker vindussystemet fra Jif, mest fordi flere av vinduene våre kun kan vaskes fra utsiden med forlengerskaft, så da passet det greit. Men egentlig er jeg ikke kjempefornøyd, så når jif'en er tom så blir jeg nok å bruke nylonvask (jeg syns det er så fantastisk at det står "vidundermiddel" utenpå tuben, haha) eller salmiakk. Inne brukes som regel enklere metoder med alt fra salmiakk til zalovann og microfiberklut til å tørke med.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 det ser ut som at det er et skuddår siden vinduene her ble vasket også..... hehe, minst. det er derfor jeg trengte tips:) hahahah _ avslørt.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 rent vann og avispapir. evt mildt såpevann.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 da er det gjort. det gikk jo egentlig fort, så skjønner ikke hvorfor jeg har utsattd et så lenge;) brukte forøvrig jiff piff piff ( sånn blå), vasket over med en klut rent og varmt vann, og skrapte av med sånn vindus skrape. ble perfekt resulat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå