Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er et noen som har ått oppblåst mage av pergo.noen ganger så står magen min ut som ei tromme.kan det være pergo eller no annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lille fia! Vet ikke om det er pergoen jeg, men jeg har i hvert fall hatt veldig oppblåst mage helt siden EL. Har tatt min 3. pergo kur denne pp. Ser ut som jeg er 5-6 mdr på vei til tider og vanlige bukser er utrolig plagsomt å gå med. Kosedress er godt å ha på ettermiddager og kveldene. Kanskje det er noe annet enn biv. fra pergo, liten spire kanskje???? Krysser fingrene for det. Hvordan går det med deg, fortsatt ikke noe tantebesøk?

Skrevet

hei.er så glad du svarte.innemellom så ser magen min ut som en heliums ballong.hehe.ingen tante enda men nå tar jeg ingen tester før jeg skal til gyn på mandag.dette håper jeg går over for oss begge,er jo ubehagelig å se gravid å ikke være det da.går det bra med deg da.er du spent om denne pp har gått bra,håper jo det vettu.klem.

Skrevet

Åh, håper tanta holder seg lang borte lille fia. Hvis du skulle være gravid, tror du de kan se det hos gyn på mandag da, kanskje på ul? Husker ikke hvor langt over du var gått, men mener de kan se en graviditet i uke 5 på ul. De kan i hvert fall se fostersekk, selv om det er for tidlig å se hjerteaktivitet. Masse lykke til!

Her har murringene gitt seg, men er fortsatt kvalm, fysen, og litt trøtt. Men, har blitt lurt av de symptomene før. Værkingen i ryggen har også gitt seg. Det var bare en dag. Og ingen tegn på ømme pupper. Det får jeg alltid når jeg er gravid, men kanskje ikke før litt etter ikm. Jo da. Lever nå i håpet ennå. Skal i hvert fall ta en test i morgen *skjelve*

Skrevet

Hei jenter, da jeg gikk på pergo var jeg forferdelig oppblåst hele de siste to ukene før mens, og det brumlet og rumlet i magen hele tiden. Liksom boblet osv... og jeg var gravid ;-)

krysser fingrene for dere :-)

Skrevet

Hei hei..Jeg var kjempe oppblåst når jeg gikk på pergo...Såg nesten ut som jeg var gravid... Men uten hell.. Man vet jo aldri.. kan jo også være du er gravid :o) Vi får krysse fingrene..Klem fra meg

Skrevet

uff.gyn timen ble utsatt tilden 27.og fortsatt ingen tante.tør ikke ta flere tester før jeg kommer ditt jeg.noe rart er det jo.prøver å tenke positivt da,det håper jeg dere gjør også.kan jo være verdt strevet.

Skrevet

Hei lille fia! Så kjedelig at timen ble utsatt. Det samme skjedde med meg forrige uke. Fikk ny time den 30. Jeg er på dag 31 i dag. Jeg blødde noen få dråper på søndag, så har det ikke kommet mer. Men, test i dag sa ikke gravid. Vel, siden tanta ikke kommer, klamrer jeg meg fast til håpet. Er det lenge siden du har tatt noen test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...