Gå til innhold

PÅMELDING oslotreff 2.nov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag 2. november 2008 kl. 14:00 på Peppes, Aker brygge, Oslo

Nytt BIM treff for januar 09 damene søndag 2.november.08. Påmelding inne på jan.09. Blir Peppes, slik som sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det skal passe denne dagen! Så jeg er med:)

Skrevet

Denne gangen SKAL jeg komme... Prøvde så godt jeg kunne sist, men ble dårlig og endte faktisk med innleggelse på riksen:S Har besøk av svigers, men de får klare seg litt uten meg!

Skrevet

jeg kommer:) blir mitt første treff så blir spennende.. har aldri vært med på noe sånt før..

Skrevet

Hei

Vil gjerne bli med på dette her, men kan jeg ta med jentungen min på 2 år? har ikke bhg plass til henne enda..

Skrevet

13 - Jeg vil gjerne komme (men med et lite forbehold om formen)..!

Skrevet

Jeg satser også på å komme, med et lite forbehold om sykdom. Har vært urforkjøla i tre uker nå, og er visst i gang med runde nummer to. Hele familien er mye syke om høsten når man har barnehagebarn, og så er inntrykket mitt at man har dårligere immunforsvar når man er gravid. Andre merket noe til dette? Uansett, håper vi sees :-)

Skrevet

Så trist, denne søndagen kan jeg antakelig ikke:-(. Men jeg kommer sterkere tilbake senere! Kos dere!

Skrevet

Nå gleder jeg meg... Ser ut som vi blir mange!

Står bordet på Nina denne gangen også?

Skrevet

Har ikke fått vært med på de forrige desverre, men endelig passer det :)

Så jeg kommer :)

Skrevet

Jeg henger meg også på denne gangen..:)

Mulig jeg må ha med jenta mi, håper det er ok?!:)

Skrevet

Vi sitter på barneavdelingen så ingen problem å ta med barn :-) Bordet står på Nina, ja.

Ses på søndag!

Skrevet

Sikker på at vi sitter på barneavdelingen denne gangen? Synes nina sa at hun ikke hadde spesifisert noe om det(?) Uansett er barna hjertelig velkomne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...