Gå til innhold

Jippi! Rundet 12 uker og vært på ultralyd :)

Anbefalte innlegg

Må bare dele gleden med dere! Var på innvendig ultralyd på Oslo City i går og trodde jeg var 11+4, men fikk beskjed om at jeg i stedet var ca. 12+3! Det betyr vel kanskje at jeg heller hører inn under april-klubben, men holder meg her så lenge :)

På ultralyden kunne jeg se et lite menneske på 5,5 cm som beveget masse på seg. Hoppet rundt og gapte med munnen. Den ville nesten ikke ligge stille så legen fikk tatt målene... ;-) Alt var normalt. Fikk høre at hjertet slo. Den krøllet armene over hodet og vi kunne se ansiktstrekk i profil... Kjempeopplevelse!!

Som mange andre har jeg tenkt: Er jeg virkelig gravid? Jeg har ikke vært kvalm og tolket fravær av symptomer i mange retninger - så dette var veldig beroligende. Var ikke forberedet på at fosteret skulle se så "ferdig" ut allerede og kjenner at jeg har et nærere forhold til det lille livet inne i meg nå. Det er helt fantastisk å tenke på det som skjer!

Kveldshilsen fra meg :)

Fortsetter under...

Sååå herlig! Gratulerer! Skjønner hva du mener... var på UL i uke 9+3, og allerede da var det armer og ben som vinket der inne: ) det er bare en stor og inderlig god opplevelse, ting føles så mye nærere!

Skal på UL i neste uke (13 +2) kan nesten ikke vente... regner med at armer og ben har blitt lengre da: ) er litt nervøs også, er jo en god stund siden sist, men jeg har fortsatt mye symptomer: )

KOS DEG med godfølelsen, MilleMor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...