Gå til innhold

Har dere begynt med vinterdress til deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i Trondheim har høsten kommet og de siste dagene har det vært surt her. Er det noen som har begynt med vinterdresser til deres små, eller er det for tidlig ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på østlandet og er fortsatt mildt i været enda. Men var en dag det var er et par grader ute, og da hadde han på seg dressen. Med bare body og strømpebukse under. Da var han passe varm.

Men det har bare blitt den ene gangen.

Hvis det er kaldt ute så kan det jo være lurt å ha på dress med lite klær under. Er jo nesten bedre det enn med en tynn dress med masse klær under.

Nei, er ikke lett og vite hva man skal ha på de.

Skrevet

Nei, her på øst-landet har det vært for tidlig i alle fall.

De dagene det har vært et par grader, har han hatt på seg allværsdressen (Reflex) med en body, strømpebukse og tynn ulldress under. Han har vært god og varm.

Skrevet

Takk for svar. Ja, det er vanskelig å vite hva en skal ha på disse små. Jeg bruker parkdress med ullundertøy og fleece dress under. Holder kanskje litt til....

Skrevet

Går barnet i barnehagen? Jeg spør de i barnehagen rett som det er, jeg. De synes det er vanskelig de også. Driver å kler dem av og på hele tiden, for det er jo veldig varierende temperatur på denne tida av året :)

Skrevet

Har ikke det nei. Bor på østlandet. I barnehagen har de bedt om at vi sender med barna vinterdressene nå, men vi har en reflex parkdress hengende og med litt under er den helt fin ennå. Reimatec -vinterdressen er litt romslig til henne, og hun vil ikke klare å bevege seg så godt i den som i tynnere dress.

Skrevet

Bor på fjellet i sør-Norge.

I bhg sa de sist uke at lillebror på 14 mnd som ikke går enda ikke trenger høstdressen lenger. Men storesøster som løper rundt og er i bevegelse hele tiden bruker sin høstdress.

Vi hadde 12 grader igår og jeg spurte om de ville ha høstdressen igjen. Det ville de ikke.

Storesøster bruker vinterdressen hjemme, jeg synes det er surt med jakke og lue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...