Mammamia77 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Vi planlegger å introdusere vår 4 mnd gamle datter flaske innimellom (når jeg skal være borte fra henne lenger enn 2-3 timer). Bør man pumpe ut mm å gi på flaske eller er det like greit å gi mme de få gangene det vil være snakk om? Har en manuell pumpe, men tar så innmari lang tid å pumpe ut litt melk.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis dere skal lære babyen å ta flaske er det nok lurt med mm de første gangene slik at det blir en smak hun kjenner. Det er nemlig ikke alle barn som synes flaske er noe stas om du ikke har fått det før de er 4 måneder. Når dere ser at hun tar flaske kan dere prøve med mme, men det er ikke alle barn som vil godta dette. Babyen min nektet å drikke en dråpe mme - likte ikke smaken (nå var ikke dette viktig for oss så vi prøvde ikke iherdig og vi prøvde bare ett merke).
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 mm er jo best, men det er jo litt jobb å sitte å pumpe også. Jeg har brukt litt forskjellig jeg. De har jo også sånne kjekke ferdig mme på bokser. Men noen barn liker ikke mme. Men det er absolutt ikke galt å gi litt mme innimellom. Så gjør det du føler fungerer best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå