Gå til innhold

Fred Åge i Charterfeber må da være....

Anbefalte innlegg

Skrevet

verdens beste kamerat. Makan til snill og omtenksom mann da.

Skrevet

Er det han med cp?

Han virker utrolig snill da, tar veldig godt vare på den lille vennen sin:)

Skikkelig koslig er han;)

Skrevet

Hehe! Måtte le godt da de prøvde den derre bokse tingen hvor det var om å gjøre å få mest poeng, og han høyeste fikk over 200, mens han minste bare fikk 20 poeng på det meste..:P Huff sier jeg bare, såg han ble litt lei seg da..

Ble foresten han minste lagt inn på sykeus i dagens episode? Hva var galt?

Syns forøverig det er rimelig ekkelt å se på når dem er ute på byen å drikker å prøver seg på ung jentene.. Fysj og æsj sier jeg bare altså!:(

Skrevet

Det var visst bare litt mageknip;)

Måtte overnatte på sykehuset da.

Skrevet

Fredd Åge er sikkert en grei kar han, hyggelig og hjelpsom. Men jeg synst egentlig han snakker til Christoffer som en liten drittunge. Skulle tro Fred Åge var faren hans og Christoffer var 2,5 år og nett sluttet med bleie.

Skrevet

De er begge til en viss grad psykisk utviklingshemmede, så det er kanskje ikke så rart at de snakker og oppfører seg som de gjør. Synes han Fred Åge er kjempesøt, jeg. Så positiv og snill bestandig, aldri klaging på noen ting.

Synes det er litt betenklig at TV3 gir mennesker med mentale handicap penger for å gå på fylla slik at de har noe filme, men all in all synes jeg de to gutta gir et godt inntrykk til tross for sine utfordringer!

Skrevet

Herregud,akkurat som ikke folk med handikapp kan drikke seg fulle..doh.Er da ikke noe galt i det.

Skrevet

Synes engelsken til han lille er så bra, jeg. "We are going to take the fly today", eller som han sa til taxisjåføren som skulle kjøre de til den tyrkiske delen av Kypros, "Can you just take us to the grens?". Genialt.

Men seff er de ikke psykisk utviklingshemmede....

Skrevet

Jeg er anonym fra i går. Jo, Kristoffer er PU, vet at han har gått på skolen samtidig med en jeg kjenner, og da gikk han på såkalt forsterka avdeling (del av skolen for elever med mentale handikapp), så han er nok noe utviklingshemmet. Det fotballaget de hadde møttes på er også spesielt for mennesker med mentale handikapp (Eik United, eller noe).

Sier ikke at folk med handikapp ikke drikker seg fulle, men synes det er betenkelig at TV3 betaler dem for å drikke, slik at TV3 har noe morsomt å vise på serien sin.

Skrevet

Vi blir ikke BETALT for å gjøre noe som helst i charterfeber,bare så dette er sakt!

Vi har selv valgt å bli med på denne turen,hva som kommer på Tv er jo hva vi har gjort,selv om enkelte ting kan ha blitt vridd på litt.

Men dette her me utnyttelse osv,bare tull..

Skrevet

Å Zekiye!

Jeg er din største fan, du er så utrolig søt!

Skrevet

Ja Fred-Åge er rett og slett hærlig!!!!

Han og Hilde er mine favoritter....:-)

He he..litt hormorer her da..men jeg gråt godt da Zekiye ringte hjem til ungens 1-årsdag.....det kunne ikke være lett å være så langt borte på en slik dag.

Skrevet

Zekiye

Du som er en av charterdeltagerende ser vel også at noen burde ha blitt skånet for latter, utdritning og diverse annet?

Noen mennesker bør bli beskyttet mot seg selv....

Skrevet

Skånet fra seg selv ? hva mener du? svak pu eller ikke,han er da en ungdom som vil ha et gøy.Drar på sydentur som alle andre og koser seg.Syntes det er andre er som driter seg mer ut en dem da.Flott at dem ikke sitter hjemme og glor,de er som andre.Tror di blir mer såret av komentarene deres her inne,enn at noen ler av dem på tv.

Skrevet

tror hvertfall han derre svein har forstått at tv3 ikke er så veldig nådige med å gjøre narr av folk..

de legger jo ikke akkurat skjul på at de gjør det heller.. sånn som da de heiagjengjentene var med så var dt jo sånn barometer på de hele tia. på hvor pripne dem var osv..

min bestefar er faktisk med denne ganga.. fikk fullstendig sjokk. ante ingenting.. han er jo ikke typen til det i det hele tatt..slo meg at jeg ble litt nervøs for om de skal gjøre narr av han, men så tenkte jeg at bestefar er så festlig at jeg tror folk bare kommer til å syns han er en søt gammel mann :) for det er han :)

Skrevet

Kan ikke se at jeg navnga noen spesifikke personer så da var det du som valgte å tolke mitt innlegg den veien...

Helt greit at folk koser seg og har det moro men når enkelte sliter etter slike programmer synes jeg det er helt forkastelig.

Skrevet

Tolket det sånn sia det var dem som Fred Åge innlegget handlet om,hvis dem du mente så beklager jeg.

Sliter dem etter sånne programmer så dumt for dem,de vet hva dem gikk til.Kunn ute etter gratistur og oppmerksomhet.Vært så mye reality på tv di siste åra at dem burde vite at alt redigeres slik at det blir mer intr for oss seere.

Skrevet

Jeg er helt enig med HI. Fred Åge fremstår som en kjempe god venn! Snill, positiv, omtenksom og så roser han alltid Christoffer for det han gjør, selv om han selv alltid gjør ting bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...