Gå til innhold

Klarte nesten ikke å "stå imot"...

Ayka 09+13+14

Anbefalte innlegg

...i dag når jeg,samo og mamman min var å gikk på kjøpesenteret! Jeg fant sååååå mye fint jeg hadde lyst til å kjøpe,men klarte heldigvis å ta meg sammen! Er kanskje LITT tidlig å begynne å handle inn både det ene og det andre :P

Men jeg kjøpte meg en fin "gravidgenser" som jeg godt kan begynne å bruke nå-selv om jeg ikke har mage i det hele tatt. Den var nydelig!:)

Klarte heldigvis å "stå i mot" fristelsen for å kjøpe masse babyklær :P

Fortsetter under...

Hehe flink du :) Hvor langt er du på vei da?

Jeg måtte bare kjøpe en body og to søte luer og en bamse :) da var jeg vel bare 8uker på vei. Blei litt "lettet" av å bare kjøpe det :) Sambo bare lo og syns det var søtt :) Er nå 13 uker og skal ikke kjøpe noe mer før jeg vet hva kjønnet blir i uke 18 =)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!

Oi så flinke dere er!

Jeg løp til nærmeste senter med mannen min da jeg var 6 uker påvei og handlet 2 store bæreposer med klær! Til mitt forsvar var mannen min værre enn meg! Og vi kjøpte unisex tøy, hvitt, beige og lyse gult. Bodyer og sånt som man trenger litt av. Vi kjøpte også i litt forskjellige størrelser.Nå er jeg 19 uker i dag, og har ikke kjøpt noe siden...og i dag får jeg vel vite kjønnet på dem:)

Nei,er ikke langt på vei :P Er straks 7 uker på vei,så det er tidlig til å begynne storinnkjøp enda :P

Er nok med den "gravidgenseren" som jeg har kjøpt,samt en body vi kjøpte to dager etter at vi fikk en positiv test!

Hoff,det er vanskelig å holde seg! :P

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...