Gå til innhold

Ang. størrelse på fosteret! Tidlig ul.

milk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men vet ikke om det går bra ennå. Ny UL på torsdag. Men gyn var optimist:-) Hvor mye for lite var fosteret da?? Jeg var på UL 7+0 men fosteret var på størrelse som det skulle vært ca 6+4 og 6+6 (to målinger), så ikke så veeeldig for lite.... Men vi får se på torsdag! Skal du til ny UL?

Jeg var på ul 7+2, men fosteret var i uke 6 + ?. Han målte en gang og da var fosteret ca 5,6 mm, men sa jo at det var vanskelig å måle nøyaktig når fosteret var så lite i utgangspunktet. Kunne godt være at fosteret var litt større. Ja, skal på ul igjen om 14 dager. Hvor lenge hadde du mellom de to ul-undersøkelsene? Lurer på om jeg skal be om ny ul i neste uke?! Hvor stort var fosteret ditt i mm?

Lykke til på ny ul:)

Han målte flere ganger, og han sa også det var svært vanskelig å måle når det er så lite... men på utskriften jeg har fått har han målt alt fra 6mm til 9,8 mm.... ikke spør meg hvordan det kan bli så forskjell..kanskje fra forskjellig vinkel? hehe...

Jeg håper det går bra med både deg og meg, et bankende hjerte er jo positivt!

Det er 14 dager mellom mine UL også. Han sa det var lurt, da ville vi se veldig forskjell.

Jeg er sååååå spent på i morgen!!

Annonse

Det var litt godt å lese denne tråden. Jeg var på ul i dag etter innsett av to fryseegg 10.9. Trodde jeg var 7+2, men legen trodde ikke jeg var kommet så langt fordi det var veldig lite. Heldigvis så vi et bankende lite hjerte. Han ville ikke si så mye enda, men se på meg igjen om to uker. Ble liksom litt bekymret, selv om det var veldig godt å se at det var liv! Skal prøve å ikke uroe meg for mye, men tenke positivt og si at dette skal gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...