La vita è bella <3 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Har dere det selv? Ga det jo da jeg kom til sykehuset og har ikke sett det siden. Hadde vært artig å hatt det, sammenlignet med neste f.eks..
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fikk tilbake mitt (framsiden av det i alle fall) da jeg dro fra sykehuset, sammen med kopi av papirer som ble sendt til helsestasjonen og fastlegen min, og det kortet til snuppa som man fører vekt, lengde, vaksinasjoner osv på.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Har den bakerste kopien som tilhører meg.. Gult ark tror jeg det. Veldig kjekt å ha, både som dokumentasjon og til å se på når det er noe jeg lurer på!
aya75 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fikk kopi av alle papirene mine inkl helsekortet da jeg ba om det på sykehuset. (sendte skriftlig søknad til arkivet på sykehuset.) kostet 70kr for alt. Synes det er litt gøy å ha jeg da. hele fødselsforløpet og de andre dagene etter:)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Fikk alle papirene når vi hadde sånn utreisesamtale jeg. Betalte ingenting.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Me too... Betalte ingenting.
aya75 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Tror man skal få det når man drar fra sykehuset, men om man ikke tar de/får de, havner de i et arkiv, og da må man betale for å få kopi, etter hva jeg har skjønt:) Vi var inn og ut av sykehuset pga gulsott, så viste ikke når det var siste gang vi var på sykehuset...derfor havna de i arkivet. Synes det er litt dårlig at man må betale for å få de, men sånn er det hvertfall på ullevål.
Gjest mphs Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ba om å få igjen helsekortet(de tok kun en side) og så ba jeg om kopi av føde journalen. Det ba jeg om begge ganger. veldig årtig å se på de og sammenligne. Hadde to veldig forskjellige fødsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå