Gå til innhold

Hvilken bokklubb anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vist jeg skal ha en bokklubb til nurket der jeg får ting og tang og ikke bare bøker hvilke foreslår dere da?+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go'boken har en del ting og tang også, som klosser, en ball av tøy, rangler, og en del annet. Se nettsidene.

jeg er fornøyd med go'boken til tuppa som er så lita (8 mnd), men tror jeg kommer til å velge en annen bokklubb når hun blir et par år, da vil jeg heller ha norsk/nordisk litteratur til henne. Men nå er det fint med Go'boken.

Enkelt å avbestille på nett og sånn er det også.

Men jeg anbefaler å begynne tidlig å lese bok! Jeg trodde nesten det bare var tull, men nå elsker hun å lese bok, både på egenhånd og å bli lest til! Det er skikkelig koselig for både meg, henne og pappan:)

www.goboken.no tror jeg det er:)

Skrevet

Vi er medlem av tre bokklubber: Go'boken, Babygleder, og Ole Brumm babyklubb (Egmont). Alle er forsåvidt greie, lette å avbestille, og fine velkomstgaver som lillegutt har brukt masse. Men fra babygleder har jeg ikke kjøpt noe ekstra, nesten ingenting fra Go'boken, men vil ha alle pakkene fra Ole Brumm. synes de er kjempefine! Noen er flotte å bruke nå, andre bøker blir supre når han blir eldre. Så da anbefaler jeg den klubben mest, da.. ;o)

Skrevet

Da har jeg også meldt oss inn i Ole Brum Babyklubb:)

Skrevet

Jeg har sagt nei til go'boken fordi de er så pågående! Kan ikke skjønne at jeg vil si nei til noe som er gratis! De har ringt sikkert 10 ganger på 9mnd og sendt flere tilbud i posten. De har feil gateadresse til meg som ikke likner den vi har, men siden postnr er rett kommer det fram likevel. Aner ikke hvor de har den fra-såvidt jeg vet fins ikke den her i området...

Skrevet

Vi har vært medlem av Ole Brumms babyklubb og er kjemefornøyde. Man får alle figurene i hundremeterskogen i små bamser. Jeg har festet et silkebånd på de og hengt de på hanken på bilsetet:-)

Det er 12 pakker totalt.

Skrevet

Vi er medlem i Ole Brums bokklubb, Go'boken og Bokklubben Baby. Er egentlig fornøyd med alle 3, men det er ikke alt i pakkene som er like bra hver gang selvfølgelig, men vi får ikke helt bestemt oss for hvem vi skal gå for. :)

Skrevet

Er medlem i Bokklubbens Baby, Go'Boken og Barnas Egen Bokverden.

Er mest fornøyd med Bokklubbens Baby, det vi har fått der har falt veldig i smak hos Snuppa. Go'Boken har vi bestilt to av ti pakker kanskje. Men er så lett og avbestille, så derfor sier vi ikke opp. BEB er egentlig for litt større barn, men av og til er det no til snuppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...