Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner ei jente som heter Aurora Sofie, så for meg ble det litt rart sånn sett, men når jeg tenker over det så er det ikke så ille :)

Skrevet

Er jentenavnet som står på 1. plass disse dager, så tar gjerne i mot flere tilbakemeldinger.

Har bestemt oss for at vi ikke ønsker et like spesielt navn på prinsessa i magen, og Aurora betyr mye for samboeren min da moren hans het det til andre fornavn :)

Skrevet

Aurora Sofie klinger kanskje litt bedre, men synes Ava og en eventuell uttale som "Ævrora" blir litt likt, så derfor er det ikke aktuelt som første navn. For øvrig liker jeg "Aurora" mye bedre, med "myk" overgang fra a til u.

Skrevet

enig at det er finere å uttale Aurora og ikke Ævrora, syns det går kjempe fint med Aurora og Ava, men det er min mening da :) hehe...

Hanna Aurora er jo også fint da... Sofie Aurora går kjempe fint så lenge du ikke bruker begge navnene hele tiden, ble litt tungt å si fort...

Skrevet

Aurora blir in case et mer "på papiret" navn, men vil gjerne også ha et dobbeltnavn som klinger fint, da flere i familien bruker begge navnene på eldstejenta og vi får ofte høre det klinger "så flott"..

Hannah er absolutt også på lista ;)

Hilsen Mamma til Ava

Skrevet

Nydelig synes jeg. Liker begge navna veldig godt og synes de passer bra sammen :)

Skrevet

To nydelige navn som står veldig godt sammen, men da som Aurora Sofie. Hvis dere kun skal bruke Sofie til daglig syns jeg det fungerer, men hvis begge navna skal brukes blir det tungt.

Skrevet

Litt krøll på tunga om du bruker begge. Liker bedre Lilly Aurora:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...