Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Etter¨å ha vært gravid to ganger, og mistet begge ( i uke 16 og 11) , er ønsket om barn veldig sterkt..:-) Men jeg er nå singel, og er i tenkeboksen om å dra til Storkklinikken i danmark. Jeg lurer på om noen her kan si noe om hvilke rettigheter vi som evnt velger å bruke donor har?? Har vi samme økonomiske rettigheter som "vanlige" alenemødre? Takknemlig for svar! :-) Og vil gjerne høre om andre erfaringer om det å velge å bli befruktet ved hjelp av donor.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har akkurat samme rettigheter som alenemor enten det er "selvvalgt" eller ikke, ja. Du får bidragsforskudd om inntekten din ikke er for høy til å kvalifisere, og ellers andre trygdeytelser til aleneforsørgere.

Skrevet

Hei.

Velkommen - du er hjertlig velkommen til å titte innom bloggen min, om du vil - å se min vei.

Beg nederst og les deg oppover litt kluss helt neders men du ser på overskriften hva som blir rett.

Lykke til.

Hilsen en som nekter å gi opp,

og satser på at alle gode ting er tre!

Skrevet

Hei! :-)

Tusen takk for svar, dette var betryggende å høre...

Skrevet

Hei! :-)

Takk for det! Ja, nå har jeg vært innom å tittet på bloggen din.. Vil bare si lykke lykke til!! :-) Jeg er også av den formening at alle gode ting er tre!! Det er derfor jeg gjerne vil finne ut litt mere om Storkklinikken, donor osv. Da blir det min tredje sjanse! Men foreløpig må kroppen og hodet "hvile" litt etter spontanabort tidlig i september... :-/

Hva synes du om opplegget på Storkklinikken ? Og igjen vil jeg si lykke til, vet hvor nervepirrende/fin/fæl osv denne perioden er..

SE75 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...