Gå til innhold

teutonia - Rita Holm..


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lilleprinsen har mange bra varer!!! MEN....for tiden er jeg egentlig ganske irritert på Rita Holm. Hun er hyggelig, men når jeg spør når tid hun får inn varer osv. er det helt umulig å få noe svar. Til slutt gidder hun ikke svare på mail engang. Jeg mener at hun bør få litt bedre dialog med leverandøren sin slik at hun kan svare kundene sine bedre.

Ville heller kjøpt vogn i butikk jeg da, for dersom det skulle skje noe med den er det så utrolig greit å bare levere den til butikken for reparasjon istedenfor å sende den inn selv osv....

Jeg driver selv nettbutikk innen barneklær mm, og vet at mange leverandører er totalt håpløse å få leveringstider ifra da de igjen har sine leverandører og underleverandører samt transportører som kan være forsinket. Så lenge det ikke er nyheter å informere om, er det vel enklere å sette mailen på vent en stund enn å gi deg et nytt svar som ikke er informativt. Jeg har selv handlet flere ganger på Lilleprinsen, uten noen som helst problemer. Jeg vet at hun er erlig og pliktoppfyllende, og har et godt rykte. Jeg har også mange venninner som aldri har hatt problemer, og fått god hjelp til å fikse vogn ved problemer. Ring og snakk med henne, det er bedre enn å irritere seg over svar som ikke kommer. Jeg har selv en stappfull innboks hver eneste dag, og det er ikke alltid at tiden strekker til med å gi svar til alle....

til dere med nettbutikk: skjønner at det er mye å gjøre, men å skrive at det bare er å ta kontakt om det er noe vi forbrukere lurer på og oppgi en mailadresse for så å ikke rekke å svare på mail....det er ikke god service uansett hvor travelt det er, desverre...........

Siden hun over skriver "til slutt gidder hun ikke svare på mail.." så antar jeg hun har sendt flere forespørsler. Da er det greit siden hun har fått svar på de første, å avvente videre svar til det foreligger et svar fra underleverandøren.

Det er jo også grenser for hvor mye tid man kan bruke på å "bare gi en tilbakemelding" til kunder som maser veldig.

 

Har vært i kontakt med denne damen et par ganger selv, og har opplevd utrolig raskt svar, samtidig som hun er villig til å prøve å ordne til det man ønsker.

Resten av bestillings- og leveringsprosessen kan jeg faktisk ikke svare på, da det jeg ønsket ikke gikk av å skaffe..hehe.

Annonse

Jeg har bestilt vogn derfra. Da bestillingstiden jeg fikk forespeilet var passert sendte jeg en mail og spurte hvordan det lå an og fikk svar på noen timer om at hun skulle purre for vognen burde vært her. Fikk SMS dagen etter om at Teutonia i Tyskland var trege, men at de skulle sende vognen uken etter. Hun kan jo ikke noe for hvordan leverandørene håndterer bestillinger og hun har alltid vært raskt til å svare på spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...