★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 skal vi prøve å holde følge? jeg har min første pergokur denne mnd så er veldig spent!!!!
så gla' Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hei Hei! Jeg har også ikm i uke 43. Eller egentlig søndag 19. men ut i fra positiv el test, blir det vel nærmere bestemt ca tirsdag 21. Fikk ikke positiv el test før på dag 16. Det er 3. pergokuren, og også den siste, så nå håper jeg spira sitter. Har vært litt kvalm noen dager, men det kan likegjerne være bivirkninger på pergo. Ellers har jeg hatt veldig murringer siden lørdag, og i dag har det værket i korsryggen. Det er nytt, så derfor har forhåpningene steget ørlite :-) I dag har jeg forresten også vært ganske trett, og også litt fysen. Oj, oj...Farlig å kjenne på symptomer ;-) Håper pergoen har gjort jobben sin for oss. Krysser fingrene for oss alle som går og venter på et aldri så lite under. Har du gjort deg noen tanker om testing denne pp?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 hei hei:) skiftet nick..hello kitty:) var det forrige...sånn for ordens skyld;)jeg aner ikke når el var denne mnd..litt frustrerende men antar den kommer i beg av neste uke...har hatt ømme bryst og såre nipler i over en uke ellers ikke noe mer symptomer..men tror dette er biv av pergo siden jeg aldri har hatt såre brystvorter før!! skal prøve å la være med testingen før ikm denne gang..(jeg sa prøve:))hehe...3 kuren din ja...håper virkelig den sitter nå alså!! er det enkel kur du har? du da? tidlig testing på deg tro?;)krysser fingre og tær for oss !!!!!
så gla' Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg vil også ha ømme pupper;-) Så koselig nick du har byttet til. Håper det blir masse babykos for deg i 2009. Ja de bivirkningene på pergo og symptomene på graviditet, er ikke lette å skille fra hverandre. Vet du kan få ømme bryster av pergo, men står vel ikke noe om såre nipler. La oss håpe det er noe på gang :-) Jeg har tenkt å ta en test på fredag, siden jeg skal ut og spise med en gjeng jenter fra "bli gravid", og da kan det jo hende jeg lyst til å ta en øl eller vin til maten. Det er vel litt for tidlig å ta en test, men jeg blir vel til å gjøre det likevel. Kan ta en øl med litt bedre samvittighet da.... om den er negativ mener jeg ;-) Kan nesten ikke leve som om en er gravid når prøvingen trekker sånn ut. Det ville blitt et langt svangerskap. Tror dessuten ikke et par glass øl eller vin så tidlig, vil være noen fare. Men, den dagen jeg står med en positiv test i hånden, da er det ikke noe mer alkohol, eller røyk. Ellers er jeg virkelig mye kvalm for tiden. Kvalmen kommer til alle døgnets tider. *håpe, håpe* Hvordan er det med symptomer hos deg i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå