Liten på jord, stor i ord Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Vi har i perioder hatt problemer med legging og rutiner, men nå er ting heldigivs fint. Hun sovner på kvelden i 19 tiden i sin egen selv av seg selv. Da sover hun godt frem til kl. 2.. og da starter helvete. Hun er 8 mnd og på dagtid spiser hun følgende: Kl. 9-10: Brødskrive og pupp Kl. 12-12-30: Grøt og vann Kl. 14: 250 ml mme (ca.) Kl. 16.30: Middag og vann Kl. 17: 250 ml mme (ca.) Kl. 18.30-19: Grøt eller brød og vann Ved sengekanten: 200 ml mme Hun våkner da altså i 1-2 tiden og vil ha pupp. Hun skriker, skriker og skriker hvis hun blir oversett. Prøver å stå ved sengen hennes, stryke og nynne/hysje, men hun roer seg ikke. Vann er heller ikke godt nok. Ei heller smokk (selv om hun alltid har smokk i munn når hun sover). Det ender som regel med at hun får komme over i vår seng, men ikke alltid hun roer seg med det heller. Ofte blir hun kjempe sint og det tar tid før hun sovner igjen. Jeg tror det dreier seg mer om kosen enn sult. Tips til hvordan vi kan gå frem for å få ro på natterstid?
Erisa* Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Får hun nok kos og stimuli om dagen? Det er min første tanke... Ellers har jeg ikke så mye råd å komme med, annet enn å kontakte helsestasjonen. Vi er ikke akkurat verdensmestre om nettene vi heller, jenta mi er 8,5 mnd og det er til tider en del tull om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå