Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hei Er det standard at en tar UL før sprøytestart, dag 1-3 i syklusen? Eller er det bar enkelte klinikker som praktiserer dette?? Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått en "standardisert" skjema fra Nordica, der det står scan på stimulationsdag 1. Dette blir sannsynligvis i helga, og da er klinikken hvor jeg scanner stengt, og jeg er bortreist. Jeg tenker da at hvis jeg ikke får scannet, så begynner jeg uansett på sprøyter, skal jo inn på sjekk dag 6 uansett??. Noen som har noe fornuftig å si ...?
lillebie på`n igjen Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hei Gitte, i mine to forsøk har jeg scannet rett før mens, eller første dag mens, dette for å se om det er noen cyster, for det kan man ikke ha når man starter på sprøytene! er det lenge siden du var på UL da? du kan jo høre med gynekologen om du skal komme før du får mensen?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hei ! Jeg er i gang med kort regime nå, 1 stimuleringsdag i dag.Jeg har ikke vært på scanning i forkant..
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har vært på UL maaange ganger i forbindelse med inseminasjon og EL-sprøyte-setting, senest for en drøy måned siden. Alt ser bra ut og har aldri hatt cyster. Så når "Vilsågjerne" ikke har vært heller, så tror jeg jeg satser på at det går bra uten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå