Gå til innhold

Alene gravid termin jan-april lyst på eget forum?

KEL1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har i januar, barn nr 2 og er 31

Hva er deres historie? Hva synes dere er vanskeligst om dagen?

Jeg hadde endelig funnet mannen i mitt liv. Vi bodde ikke sammen enda, men det var rett rundt hjørnet. Var sammen i et år. Men han ringte og fortalte at han gikk tilbake til ekskona og jeg måtte da fortelle at jeg var gravid... Har håpet hele veien at han skal komme til fornuft, men pratet med han i helgen for første gang på 5 mnd og han sa han skulle betale bidrag, men ikke ha noe samvær eller kontakt.

Lurer veldig på fremtiden til vesle gutten min, i tillegg til at jeg ikke klarer å komme over denne mannen...

Jeg er 26, har ei som nettopp fylte 1 år, og får nr 2 i slutten av februar :)

har eget hus og bil på vestlandet :)

ble skjærings med typen, som har behandla meg som dritt altfor lenge, nå for noen mnd siden, og denne gangen har jeg IKKE tenkt meg tilbake... klarer meg fint selv, takk!! ;) får være måte på.........

d er jo og blir jo utfordrendre, og innimellom tenker jeg at "dette går ikke"........men, d må jo bare d ;) har jo noen venninner som er alenemødre, men de aller fleste har etablert seg med (ny) kjærste osv... :)

hadde vært morsomt å chatte litt med andre i samme sit... :)

Jeg er 27 år!

Jeg har termin i januar! Har en sønn på 3 år!

BF og jeg gjorde det slutt for ett år siden, men hadde en hyggelig kveld i april....Og her sitter jeg-29 uker på vei med ei jente! ;)

Han er overhode ikke noe engasjert! Men vi klarer oss utrolig bra! Håper vi gjør det når tulla også kommer...

Annonse

d har vætr av-og-på leenge med oss også... veldig turbulent;) og nå skulle vi egentlig flytte orntlig sammen, fått hus og greier; -men da skar d seg aldeles ... :( sånn er d . hadde egentlig tenkt å gjøre d slutt i sommer, men fant da ut at vi var gravid igjen, og ville prøve en siste gang.... gikk heller dårlig, gitt ;) og nå er han på fylla ;) blir nok der en stund! ;) så venter ikke spes mye hjelp fra den kanten.....

d blir jo mye stress da.. snuppa kan jo sikkert ikke gå engang når baby kommer ;P så her blir d texas ;P

Høres ut som om vi faktisk er en del likesinnede her inne :)

Jeg er litt "vandrende" mellom forum men finner meg ikke helt til rette noe sted.

Jeg så om noen flere vil bli med på et eget forum hva med å prøve denne?

[email protected]

Det er en gruppe som jeg nå har laget. Alle som søker får bli med. Her inne kan man lage en egen "terminklubb", laste opp bilder m.m

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...