Gå til innhold

Noen her som har Troll-dress til den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører til på småtroll 0-1, men spør her også jeg, i tilfelle noen har synspunkter...

Jeg har lett og lett etter en dress til mini på 8 mnd. Og det har ikke vært lett å finne en som jeg har vært fornøyd med.

Nå i dag kjøpte jeg en Troll-dress, og den var bare helt super!!

Meeen. Jeg er litt usikker på str.

Gutten min bruker for det meste str 74, han er 73-74 cm nå.

Denne dressen vil jeg at han skal kunne bruke fra vinteren nå og også som vårdress.

Jeg kjøpte str 80, men nå lurer jeg på om jeg skulle kjøpt større?

Blir den for liten til å vare helt til våren tror dere?

Hmm, er ikke lett dette. Og den koster såpass mye at det er greit å ha den en stund i tillegg til at den skal være komfortabel hele veien...

Hva hadde dere gjort? Hva er deres erfaringer med størrelsen på disse dressene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte i vinter på salg trolldress til jenta vår. Hun er nå ca 84 cm og jeg kjøpte da str 86. Den er aaaaaalt for sto, kansje passer den neste vinter. Jeg må kjøpe ny. Alle sier til meg nå at "Ja, trolldressene er kjempestore". Så ikke ta for mye i. Prøv den på og se, og du får nok byttet.

Skrevet

Jeg kjøpte troll-dressen til jenta mi på 17 mnd nå. Kjøpte først 92, tenkte at da kunne hun vokse i den, ettersom den er så dyr. Men det kunne jeg bare drømme om. Måtte bytte til str 86 og den er fortsatt ganske stor. Datteren min er ganske lang også. Ligger godt over normalen. Men jeg får ikke stor-rost dressen nok. Men det er viktig at man bruker lag på lag med ull til vinteren, det er det troll baserer seg på! OG er BEST for barnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...