Gå til innhold

Noen her som har Troll-dress til den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett etter en dress til mini på 8 mnd. Og det har ikke vært lett å finne en som jeg har vært fornøyd med.

Nå i dag kjøpte jeg en Troll-dress, og den var bare helt super!!

Meeen. Jeg er litt usikker på str.

Gutten min bruker for det meste str 74, han er 73-74 cm nå.

Denne dressen vil jeg at han skal kunne bruke fra vinteren nå og også som vårdress.

Jeg kjøpte str 80, men nå lurer jeg på om jeg skulle kjøpt større?

Blir den for liten til å vare helt til våren tror dere?

Hmm, er ikke lett dette. Og den koster såpass mye at det er greit å ha den en stund i tillegg til at den skal være komfortabele hele veien...

Hva hadde dere gjort? Hva er deres erfaringer med størrelsen på disse dressene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg har trolldress til mini på 6,5 mnd. det er ikke vinterdress, men en vindtett dress med ullfor inni (vår/høstdress). er nok varm nok til å brukes om vinteren også, men kan ikke sitte i snøen med den, da den ikke er vanntett.

vet ikke om det er samme type du har kjøpt, eller evt om str er like uansett, men vi har str 74 og den begynner å bli litt liten nå. gutten min er 70 cm lang. hun på butikken sa at dressene var litt små i str og anbefalte derfor 74 selv om vi kjøpte den i sommer for å ha da og nå på høsten..

Skrevet

Tror kanskje 86 ville bli i største laget (nå!), de skal jo kunne bevege seg fritt også. Utrolig god dress til de minste, lett og fin!

Skrevet

Hvor mye betalte du for den?

Driver å skal ønske barnehageklær til tuppa i julegave. Begynner i barnehage etter jul, er da 9,5 mnd...*stakkars mammahjertet*.

Har tenkt litt på trolldressen. Regner med hun blir sittende ganske mye i vogna denne vinteren siden hun ikke kan å gå (i allefall ikke enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...