Gå til innhold

Et litt intimt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hadde dere sex for første gang etter fødsel?

Og når ble sexlivet "normalt" igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ca 4 uker etter fødslen. Sydde bare 6 pyntesting som falt ut fort. Men det var ingen behagelig opplevelse første gangen nei.. Har ikke noe normalt sexliv enda, men satt inn spiral i går så nå skal vi nok komme igang igjen.

Skrevet

Snuppa er 12 uker forresten

Skrevet

etter 3,5 uke.. =) til tross for at jeg hadde sydd..

men hadde noen ganger det var nesten litt vondt, men det kom seg fort da.. så etter et par mnder vil jeg si at alt var normalt igjen..

Skrevet

Hadde sex første gang når lillegull var 3 mnd. Han er nå 5 mnd, og har fortsatt bare hatt sex 2 ganger :)

Vi har alltid vært morgensex-mennesker, men plutselig så er de late søndagsmorgenene borte gitt! Og så må jeg innrømme at jeg syns det blir litt rart å ha sex ved siden av senga til lillegull (han sover på rommet vårt). Vet det er latterlig, og han tar ikke skade av det om han skulle våkne, men det blir liksom litt rart...

Og sånn går nå dagene, mens vi ler og prater om at snart, da skal vi begynne å ha masse sex igjen da :)

Så svaret på det andre spørsmålet ditt blir vel; forhåpentlig snart...?

Skrevet

et lite tips der.. la barnet ha middagsluren sin et annet sted enn soverommet deres og ha sex når hun/han sover..! det har vi gjort, opptil flere ganger, da spesielt i helgene da.. vesla vår ble var for alle lyder og vi begynte å legge henne på rommet sitt når vi skulle ha sex..

Skrevet

Takk for svar! Hadde nemlig sex for første gang her om dagen, 4 uker etter fødsel. Det føltes anderledes og var litt vondt...Frister liksom ikke å være "seksuelt aktiv" for øyeblikket, selv om jeg savner "kosen" med mannen min.

Skrevet

første gang etter 6 uker, og det var litt ubehagelig.. men gikk greit. vært 5 ganger etter det.. så fikk jeg spiral, og tenkte at nå som endelig blødningene etter fødsel var slutt, og jeg hadde fått spiralen kunne det begynne som normalt igjen..

...men neida, har blødd som bare det i 4 uker nå :(

Skrevet

Prøvde 1 gang etter 4 uker funket ikke. Så prøvde igjen etter 6 ukers kontrollen. Da gikk det litt bedre, men syns att det først begynte å bli nesten som før etter 5 måneder. Vesla er nå snart 7 måneder og nå funker det greit. Syns enda det ikke er helt som før. P.s sydde ikke noe så var heldig slik ,men virker som man kan slite en stund forde.

Skrevet

Guuuud som vi har vert i sølibat. 5 mnd og to uker dere! Noen værre?

Jada, sier det som det er. Vi har jo ordna oss innimellom på annet vis, men "samleie" (for et ord egentlig...) ble det først da. Vet ikke hvorfor egentlig.

Vi har hatt det helt ok. Har et godt samliv på alle vis. Men nå har det drøyd så lenge med å få ordnet den prevasjonen min at jeg gikk på apoteket og kjøpte en pakke kondomer.

Det hele var topp, for de som lurte på det, til tross for tøff fødsel, saks og tråkling. Funka myyye bedre enn da jeg hadde planlagt KS, merkelig nok.

Å si at sexlivet er normalt enda er litt tidlig siden det bare er 3 dager siden.

Skrevet

Vi hadde sex for første gang etter fødselen i går. Og lillegutt kom for nesten 4 mnd siden. Det var helt allright, men blir nok bedre etterhvert når man begynner å slappe helt av.

Men deilig å endelig være i gang igjen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...