Gå til innhold

ASKEPOTT :-)))

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Hei vennen:-))))

Hvordan går det med deg? Har du farget utflod enda?

Jeg må bare fortelle at jeg drømte at jeg fikk blomster av deg i natt. He he. Jeg hadde tullet til noe her inne så alle kunne se hvem jeg var. Fikk blomst fra deg med påskriften: "Tullete dumme lille pysekatten".

Er det mulig sier jeg bare. Måtte le da jeg våknet. Skikkelig paranoid. He he. Etter at jeg ble gravid så drømmer jeg så vanvittig mye. Så her er nettene alt annet enn kjedelig for tiden.

Hvordan er formen hos deg? Alt bra på jobben?

Ha en strålende deilig dag og stoor varm høstklem fra

Fortsetter under...

Hahahahaha, så morsomt :))))) Måtte vise det til mannen min, hehe.

Jeg drømmer av og til og har også veldig rare drømmer ;)) Jeg pleier også å huske de, men nå er det en stund siden.

Joda, går bra med meg. Har ikke så vondt i korsryggen/halebenet lenger. Trodde det skulle bli værre jeg, hmmm. Men er jo veldig bra at jeg er i god form. Ikke er jeg blitt kvalm enda heller, så kanskje jeg er en av de få heldige ;))) Hvis svangerskapet går knirkefritt, så frister det til gjentagelse, hehe. Vil prøve på nr 2 når den første er blitt 1 år :)))) Husker jeg satte en frist om at jeg ikke skulle ha barn etter fylte 40, så håper nr 2 kommer før jeg er 41 ;)))) Jeg er voldsom å planlegge som du fårstår, hihi :)

Jeg har faktisk beige utflod enda, ikke mye, men.... Håper det er normalt, alt er jo så individuelt :)

:))) Skulle gjerne gitt deg blomster jeg, men jeg hadde ikke skrevet det som du sa, hehe :))))))

Nå nærmer det seg UL for oss igjen. Jeg skal ikke før jeg er 12 uker sa jormor, kan jo spørre om jeg kan komme til litt før...

Ha en flott kveld så lenge Pysekatten og stooor varm høstklem tilbake :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...