Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt nå...

Var på 6 ukers kontroll hos legen min, fikk undersøkt underlivet og tatt noen blodprøver og sånn. Så spurte jeg om jeg skulle betale, da sa resepsjonisten nei. Men, nå fikk jeg regning i posten på legetimen!

Hva er riktig? Skal jeg betale eller ikke? Hva har dere andre gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den timen er gratis, en del av svangerskapsopplegget. Jeg betalte ikke for den timen.

Ring legekontoret å få snakket med dem, du:)

Skrevet

Betalte ikke......men tok heller ingen blodprøver... Fikk du regning på "alt" eller bare prøvene da? Ta kontakt med legekontoret og si fra om hva du fikk beskjed om da du var der. :-)

Skrevet

nei, jeg betalte heller ikke, og jeg tok blodprøver og hadde Gu (pga sting og slikt..)

Skrevet

Jeg betalte ikke noe, ikke for resept på cerzatte heller :)

Skrevet

Den kontrollen er ikke lenger en del av det som dekkes under svangerskapet. Er noe nytt som akkurat har skjedd. Derfor er det nok litt forvirring rundt det ennå.

Jeg fikk beskjed da jeg forlot sykehuset at den måtte betales fra nå av, men slapp da jeg var hos legen.

Skrevet

Hm, jeg har vært hos legen 3 ganger etter fødselen med svangerskapsrelaterte ting (blodtrykk som fortsatt er forhøyet ++). Hun kaller det fortsatt for svangerskapsrelatert, og jeg betaler ingenting selv om lillegull nå er 5 mnd. Har tatt blodprøver alle 3 gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...