*tyren72* Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hei jeg startet med synerela 7/10 og skulle egentlig hatt TR i helga .men den kom ikke, har dette noe med sprayen og gjøre eller kan det være andre ting? Kan Synerela forskyve TR? Noen som vet? Takknemlig for svar
Lille jente Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fikk beskjed om at hvis jeg ikke fikk TR i løpet av de dagene jeg egentlig skulle ha den så måtte jeg ta en test, i tilfelle jeg var blitt gravid. Jeg skulle hatt TR den 9.okt, på i går hadde jeg tenkt å ta en test, for ingen TR dukket opp på søndag, men i går begynte den.... Var jeg deg ville jeg tatt en test, og om den er negativ og tanta enda ikke har dukket opp så ring til legen....
*tyren72* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 takk for svar lille jente..... Noen fler som kjenner til dette?
*tyren72* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 hmmm i dag er det torsdag og fremdeles ingen TR og se.... Er dette vanlig????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå