Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 noen som har noen råd? prøver å pumpe så ofte jeg kan, hver 2. time, hvis hun ikke har spist da. Men det er ikke alltid jeg får tid. hadde masse melk i starten, men nå har det gått litt ned, samtidig som hun trenger mer og mer.. vil så gjerne amme mye lenger, hun er bare 12 uker
maiprinsen Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 skaff deg noen våkennetter, amme masse om natten, er da du lettest øker melkemengden. Funk som bare det hos meg i alle fall. Om du har muligheten, ha henne i sengen din, la henne få fri tilgang til puppene hele natten noen netter, bytt side så hun tar fra begge sider flere ganger for natten. lykke til!!!
jentelykke + guttelykke Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Pass på at du spiser og drikke godt, samtidig som du må prøve å få hvilt litt innimellom slagene. Hvis jeg spiser og sover dårlig merker jeg det på melkeproduksjonen med en gang! Legg henne også til ofte P.S det er vanlig at brystene blir mindre og "slappere" rundt denne tiden, fordi mengden er passe til barnet, altså ikke noe spreng! Hvis ungen er blid og fornøyd, så får den mest sannsynlig nok mat!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå