finetine Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Ja så er jeg igang igjen da, evig optimist som jeg er. Testet negativt både på fredag og lørdag men fortsatt har ingen mens dukket opp! Og da kommer selvsagt håpet.................. Tenkte at når jeg var stimulert på pergotime at mens og eggløsning blir ganske "korrekt", hadde eggløsning dag 14 og forventet derfor mens dag 28. Noen som vet om mens kan komme forsinket, evt veldig forsinket når man har gått på pergotime? Sannsynligvis er den bare forsinket, men de siste mnd har jeg kun hatt 24-27 dagers sykluser........??
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ja den kroppen lever sitt eget liv..spesielt hvis det er hormoner involvert.. Jeg går også å venter på mensen. Jeg har ikke brukt pergotime denne syklusen, men i de to forutgående. Da hadde jeg veldig korte sykluser, 26-27 (har vanligvis ca 30 dgr). Satte eggløsningsprøyte begge gangene og mensen kom 11-12 dager senere. Denne syklusen har jeg som sagt ikke tatt noen hormoner. Er på dag 33 - ingen mens- og venter på å komme igang med IVF !!!! Så irriterende. Jeg er IKKE gravid, det er fysisk umulig - så får bare smøre meg med tålmod.... Jeg ville definitivt tatt en ny test !!! Kanskje du produserer Hcg seint ?? Hvis ikke det er positivt, håper jeg mensen din kommer snart, for da vil vi jo igang med ny syklus!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg opplevde å få lengre syklus av pergotime. Jeg håper jo at det er andre årsaker som gjør at tanta er forsinka hos deg... Hilsen
finetine Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hei dere:o) Mensen er kommet, så da var det pergotimen som klusset det hele til litt. Hadde det innerst inne på følelsen, men håper jo alltid litt da......... En god nyhet er det ihvertfall og det er at operasjonen jeg skal ha, kikkhull og hysteroskopi blir allerede 24/10 er jo bare en uke til. Gru gleder meg- men har jo hatt kikkhullsoperasjon flere ganger så vet hav jeg går til. Spent på resultatet etterpå........ Takk for svar forresten;o)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå