Gå til innhold

30+/termin okt/nov/des- forslag treff tors 23.10?

Anbefalte innlegg

Hei,

vi var 2 stk. sist vi treftes, koselig var det, noen som har lyst til å treffes neste torsdag ( 23.10?)

jeg har termin 26 nov., har ei datter på tre år, det blir visstnok jente igjen:)

har vært på bare blåbær sist, kan jo treffes der igjen kl. 19.30 , eller annet forslag?

hei så lenge:)

Fortsetter under...

jeg har også lyst på treff, men vet ikke om jeg får det til på torsdag, da det sikkert blir min siste sjanse til å komme meg på uefa cup kamp på Lerkendal den kvelden (ihvertfall i høst). Tror ihvertfall ikke jeg har født innen da sjøl om det er bare tre uker igjen:)

Annonse

heia sissnov: takk for sist ja, koseli:) oy, ikke lenge til du skal til pærs da, nei:) !!! Ønsker deg masse lykke til!!!! Da får vi heller møtes når babyer er kommet til verden da vøttu:) jeg har ikke termin før 26 nov, spørs da om hun kommer før eller ikke.....- jeg jobber fortsatt, siste uka på jobb no + to dager neste uke- er så klar for permisjon nå! men begynner å gruglede meg litt til fødsel......var på omvising på sykehuset igår, slik at jeg går inn rett inngang, hvis det skjer på natta også- hehe....! er spent! håpe vi sees alle snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...