Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?? OTH el Emmaljunga DUO?? Hilsen veldig forvirret ;-S

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 7mnd, vet ikke om jeg er klar for å ha henne fra meg, men bortdett fra d er jo oth mest praktisk.

Emmaljungaen derimot er jo robust og lun og god nå fremover vintermndene. Hun får kanskje plass i bagen frem til våren, men den tar jo stor plass i bagasjen og er tung..

Kommer uansett til å kjøpe en oth når hun er rundt året, men vet ikke om jeg like gjerne skal gjøre d nå, eller kjøpe en emmaljunga i mellomtiden?

Trenger sårt hjelp her, håper noen kan bidra til å gjøre d litt lettere for meg!! ;o)

Takk:o)

Fortsetter under...

Det tror jeg ikke bør være noe problem. Jeg kjøpte selv OTH sportsvogn til min gutt da han var 8 mnd. Jeg har ikke angret. Det er ikke så mange brukte vogner på finn.no for tiden. Men har sett det er en ny til jente der. En rosa og svart. Jeg sikler nemlig etter den nyeste modellen. Den er så stilig!

Ja den har jeg sett, men er jo 500kr over grensa mi og må sendes, og da blir d jo enda dyrere.. I tillegg er d jo salg på de nyeste til 1700 kr mer enn hun forlanger og da får du me pose til 1900kr på kjøpet..

Syns d er litt dyrt på finn jeg...

Jeg personlig ville ikke hatt oth som eneste vogn til ett så lite barn. Jeg har hatt min fra 11 mnd, og fra da har jeg kun brukt den men har ennå kombivogna stående. Fra 7 mnd synes jeg det er litt for tidlig å ikke kunne se barnet, selv om barnet skulle takle det fint. Men dette er veldig smak og behag. Noen synes jo det funker helt greit å bruke titteluken og ha kontroll på den måte.

Ville heller ALDRI kjøpt en duo edge (hvis det er den du mener) til ett så stort barn. Med en god pose og full liggestilling kan du godt ta i bruk sportsvogn nå.

Ville gått for en lett vendbar sportsvogn fram til hun er 1 -1,5 år. Til Teutonia vognene kan du jo også kjøpe en vognforlenger som gjør sportsvogndelen litt lunere, da blir den nesten som en stor bagvogn.

Se heller etter en teutonia mistral, brio happy med det letteste understellet eller emmaljunga city cross.

Ville forsøkt å finne en som ikke kostet allverden, og som du kan få solgt igjen raskt uten å tape for mye på det. Så kjøper du deg heller en oth til våren.

(Eller slå til på tilbudet på oth på biteringen.no nå til 3990 kr og kjøp deg en billig brukt vendbar vogn om du finner ut at du ikke trives med å ha henne fra deg =))

Har akkurat slått til på tilbudet til barnas hus og kjøpt en oth til 3990 i plum jeg.. Håper å bli fornøyd me d... Er fortsatt litt skeptisk, men kunne ikke vente me d tilbudet;o) Så da får vi se..

Men takk for svar:o)

Hilsen HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...