mastermind Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 kl to om natta? Har sovet fra 9 til 7 i en og enhalv måned nå. Og helt ute av det blå begynner hun å våkne kl 2 og gir seg ikke før hun får pupp. Spiser et måltid (iallefall like lenge som når hun spiser om dagen). Nekter å ta vann. Hun er 6 mnd og spiser grøt kvelden. Har gjort det like lenge som hun har sovet hele natta (siden 4 mnd). NOen rsom har et forslag til hva som er galt, eller hva jeg kan gjøre? Hjelper det å innføre et fast måltid til?
Pusur_mor Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Kan nok hjelpe med et måltid til. Jeg begynte med noen ts tynn grøt npr mine var 3-4 mnd, så når de var 6 mnd hadde de flere måltid. Kan hende hun trenger mer mat, eller en grovere grøtblanding. Jeg har øket grøtmengden eller bytta grøttype når de har begynt å våkna igjen på natta. Har funka på de 5 eldste hos meg. Kommer til å gjøre det samme med lilletuppa.
mastermind Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, de fem eldste ja. Du har litt erfaring da med andre ord=) Da prøver vi med hipp god natt i kveld, og grøt midt på dag i dag. Takk for råd. Hører gjerne fra andre også!
Mammaen til Turid Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 mer mat ja... vesla vår sov rundt når hun var 3 mnder.. emn plutselig 1,5 mnd senere våkna hun på natta og skulle ha mat - ga seg ikke før hun fikk flaska... men så gikk vi fra 4mndersgrøt til 6mndersgrøt og vips sov rundt igjen - samtidig la vi henne på eget rom og etterpå ingen nattmåltid.. hun har nå følgende matrutiner på dagen (tidpunktene varierer fra dag til dag..): 1. måltid: mme 2. måltid: grøt og fruktmos 3. måltid: mme 4 måltid: mme (det hender at hun rett og slett hopper over dette måltidet.) 5 måltid: grøt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå