Gå til innhold

Hva synes dere om dette guttenavnet? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joachim :-) Det er min datter på 5 sitt forslag og vi blir bare mer og mer glad i det navnet :-)

Vi kommer nok til å gå for dette navnet uansett hva folk måtte mene, men alltid hyggelig å høre hva andre synes :-)

Takknemlig for tilbakemeldinger!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig att hun fikk være med å bestemme!!! Hun blir sikkert kjempestolt når dere bruker hennes forslag! Bra valg!!

Skrevet

Joachim er kjempefint :)

Skrevet

Synes det er et litt tøft navn, samtidig som jeg synes det er litt på grensen til harry... Kanskje på grunn av Kim biten.

Skrevet

Synes det er veldig flott, gøy at storesøster får bestemme. Hva heter storesøster? :-)

Skrevet

Jeg synes Joachim er et finfint navn ; )

Skrevet

Jeg synes Joachim er et fint navn og veldig koselig at søster får være med på å bestemme navnet. Jeg ville skrevet Joakim da

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger jenter, kjempe hyggelig :-D

Til deg mamma til Ava:

Storesøster heter Charlotte også har vi ei jente på 2 som heter Celine. Synes derfor det passer fint med Joachim med ch :-)

Skrevet

Joachim er fint! Det er jo en prins i Danmark som heter det, så det har en litt kongelig schwung.

Skrevet

Joachim er et kjempefint navn.. :-) eg vil og ha det.. men gubben sier nei.... :P

Skrevet

Utrolig hvor bra navnet passer med søstrenes navn. Ville definitivt skrevet det sånn jeg og.

Kjempe fint!

Skrevet

Liker som vanlig ikke skrivemåten. Joakim er helt greit, men akkurat rundt her litt belastet og det farger vel mitt syn.

Skrevet

Tusen takk for så mange fine tilbakemeldinger. Spes. hyggelig å høre at navnet passer så fint sammen med storesøstrenes navn :-)

Skrevet

gutten min har en kompis som heter Joachim.

syns det er et flott guttenavn. husker flere kjekke gutter som het det på ungdomskoln.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...