Gå til innhold

Jeg har fått innvilget ks

Anbefalte innlegg

Det er så utrolig merkelig å tenke på. Forrigemann ble født med hastesnitt. Denne gangen vet jeg ikke om jeg tør å føde. Har derfor vært til to samtaler med sykehuset, og nå er det bestemt at jeg skal få snitt siden jeg ønsker det. Om få uker skal vi sette datoen. Utrolig merkelig å tenke på.. at om få uker vet jeg når jeg skal få hilse på babyen min!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138898216-jeg-har-f%C3%A5tt-innvilget-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*

Gratulerer, så bra :)

Håper å legge inn samme innlegg om et par uker.

Skal på første ks-samtale 27 oktober.

Forrige fødsel lå jeg i tre døgn før det ble hastesnitt og gutten var livløs og måtte på intensiv i 8 døgn.

Han ble helt fin altså :) Var på en oppfølgning når han var 3 mnd og da sa de at de aldri trang å se oss igjen. hehe :) Verdens herligste gutt på snart to år han nå :)

Dette vil jeg for alt i verden ikke oppleve igjen. Rene marerittet å valse rundt på barsel å se alle de nybakte mammane med de nyfødte barna sine.

Ikke nok med den grusomme opplevelsen så var jeg mer eller mindre sjuk av utmattelse i 4-5 mnd etter fødsel :)

De har mer eller mindre sagt at jeg får snittet innvilget men merker at skuldrene ikke er senket før jeg får det svart på hvitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...