Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Velger å være anonym siden flere jeg kjenner er her inne,og vi vil holde det hemmelig en stund til! Testet positivt med digital test imorges.Mensen skulle kommet førstkommende fredag ;-) Men fikk bare en følelse av at nå måtte jeg teste ;-) Var slik med sønnen vår òg! Er helt happy happy happy =)=)=) Men samtidig har jeg litt mer en sånn skrekkblandet fryd følelse! Har ikke hatt det bare lett med svangerskap,fødsel,barseltid og bekken.. Men vi valgte å hoppe i det for det om =) Håper vi klarer å holde det skjult til desember. Er 12 uker på vei ca midten av desember.Men jeg ble veeeldig fort stor med sønnen vår,så det spørs jo ;-) JUHUUUUUU =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer så kjempe masse med liten spire!! =) Håper det går greit under svangerskapet da, og at det kommer en søt liten bebi til dere som er verdt alt tidlig neste sommer =)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk =) Kan tru vi gleder oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå