Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hei Barnehagen spurte om vi hadde lagt merke til at lillegutt skjelver veldig på hendene når han nettopp har våknet eller er veldig sulten. Hun hadde lest noe om det i helgen. Vi har ikke lagt merke til det og vet ikke hva det eventuelt kan bety. Er det noen som har hørt noe om det før??? Takker for svar.
alvis Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hvor lenge skjelver han da? Er det snakk om sekunder, minutter eller 10-20 min? Gutten min skjelver også litt når han nettopp har våknet men det er kun noen få sekunder. Jeg har ikke tenkt over det. Vet ikke hva det kan bety men kanskje han spenner musklene på noen måte eller at det er hans måte å reagere når han er sulten eller trett? Spør barnehagen hvpr lenge han skjelver og prøv å se etter hjemme også. Sikkert ikke noe farligt hvis ikke dere har lagt merke til noe.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg aner ikke hvor lenge det er. Jeg skal spørre i barnehagen i dag hva de tenker. Særlig siden hun ene hadde lest om det i helgen. HI
^..^--- Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Mitt barn "skjelver" også med en gang hun våkner. Men med en gang jeg tar henne på fanget og koser, så går det over. Det er helst når hun blir vekket å ikke får ligget å våkne seg litt i senga før hun står opp at det skjer. Tror ikke det er unormalt eller farlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå