Gå til innhold

Knalltilbud på OTH 07 modell til 3990,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo faktisk billigere enn folk legger ut sine BRUKTE for på¨finn jo!!!

Skrevet

Ville ikke kjøpt den gamle modellen da. Bedre med en ny brukt. Folk legger de jo ut etter bare å ha brukt de en måned eller to. Jeg er iallefall av den oppfatning at nyeste vogn er best. Har vogndilla jeg da :-)

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg den gamle til den prisen.. :o) Tulla er 9 mnd og det holder med den gamle liggestillingen, og koppholder har jeg.. Men vil ikke ha rød eller lyseblå...

Skrevet

Jeg har sett på Finn etter denne vogna i 6 mnd,men har ikke tatt meg råd til å kjøpe en. De som selger brukt på Finn tar jo helt sinnsyke priser. Jeg var ute etter en som ikke var mørk,så nå har jeg bestillt en Lyseblå :) Passer meg ypperlig :)

Skrevet

Lyseblå er jo kjempefin. Har brun men kunne gjerne tenke meg lyseblå. hmm. selge brun og kjøpe ny lyseblå kanskje? ;-)

Skrevet

De selger den på Barnas Hus o.olsen til 3990,-

Skrevet

De har ikke svart el brun igjen, men grønn, blå, rød og lilla. Ikke så mange hver farge da, så spørs hva som er igjen etter de starter salget på dem imorgen...

Skrevet

Jeg har vært på barnas hus å kjøpt meg en 07mod oth i fargen plum:o) Fikk den faktisk for 3390kr fordi hun jeg handlet av sa feil til meg og da fikk jeg den for d:-D Jammen ikke værst kjøp d!!!

Vurderte å kjøpe den nyeste, men for en koppholder og bare 2cm lavere liggestilling syns jeg ikke d var verdt;-)

Skrevet

Salget har forresten startet på de. De hadde bare ikke gått ut me d ennå!

Skrevet

Men annonsen sier jo at salget starter i morgen! Så da kan en risikere at det er ganske utplukket altså :( Noen som så om de hadde rikelig med bamseposer som også er på salg?

Skrevet

På strømmen tror jeg bare de hadde igjen en vogn.. Så ut som d var mange poser da. Men var ikke de bare på salg sammen me den nye oth da??

Skrevet

Nei de har den på salg til 1499,-- De har også den nye modellen som de kaller 2009 OTH som er 2008 i USA..... på tilbud til 5690,- sånn ca.

Den med posen har jo pris 6690,- så jeg skjønner egentlig ikke helt hva de driver med.....

Skrevet

Posen er ikke på salg til 1.499 kr nå da. Den koster 1.899 kr, men fåes kjøpt til 1 kr sammen med vogna. Og står ikke noe sted om tilbud til kr 5.690...? Vogna koster 6.699 kr, og da fås posen billig.. :o)

Sikler på en av den eldre modellen til 3.990 kr jeg, men trenger jo ikke ny vogn.... ;o/

Skrevet

I Stavanger er den på salg til 1499,- De har også den nye OTH på salg til 5699,-

Skrevet

Si meg en ting, gjelder dette tilbudet på Barnas Hus? Og inkluderer dette baggen??

Skrevet

Står ingenting om baggen så den er nok ikke med.

Skrevet

Jeg ringte å fikk til svar det var den ikke, som antatt.

Men dama i butikken var kjempe overraska over at jeg kjente til tilbudet deres.

For dette skulle egentlig være et nattopent tilbud.

Men måtte jo innrømme at det var prisen om dagen, hva i allverden er dette for en måte å drive en bedrift på??

Holde tilbud hemmelig for sine kunder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...