mammalea med to i magen Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Jeg trenger tips til hva jeg kan fryse MM i. Har kjøpt fryseposer for MM på apoteket, men disse er ganske dyre. Ca 150 kr for 20 poser, og det går 150 ml i hver pose. Har å brukt isbit-poser. Jeg fryser fra 50 til 200 ml melk hver dag. Hvor mye melk trenger jeg egentlig å fryse? Jeg har tvillinger på 12 uker som jeg full-ammer. Gutten får 100 ml MM på flaske om kvelden, for da er produksjonen heller laber. Pumper 2-3 ganger pr dag, har så mye melk på morgenen og på dagen.
anette&tutta mari :) Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Nå spørs det hva slags pumpe du har, men jeg har Avent pumpe og på Alliance apotekene (der har jeg sjekket), så har jeg kjøpt et sett med Avent-beholdere som du kan bruke å oppbevare i og man kan også skru disse rett på pumpa. De er kjempefine! Syns ikke de var så dyre heller, de kan jo brukes om og om igjen. Tror hver beholder tar ca 200ml eller mer og det var vel 10 eller 12 i pakka. Kjempefornøyd med de!
playground princess Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er enig me hun over, de Avent-beholderne er veldig gode! http://www.consumer.philips.com/consumer/en/gb/consumer/cc/_categoryid_MCC_BREAST_MILK_STORAGE_SU_GB_CONSUMER/#/consumer/en/gb/consumer/cc/_productid_SCF612_10_GB_CONSUMER/Breast-Milk-Containers+SCF612-10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå