Gå til innhold

Noen som har eller har sett emmaljunga leatherettene live?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at citybagen er veldig gjennomsiktig i kalesjen i stoff, men er den mer lystett i leatherettene? De er sikkert mer vind og vanntette, så da er de kanskje tettere mot lys også`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke d me tettheten, men d kan være! Men skinn er vel ikke så bra at blir for vått...

Jeg har sett mondial leatherette, de ser veldig stive ut i skinnet, men er veldig myke å ta på..

Skrevet

Det er ikke ekte skinn, bare plastikk immitasjon så de tåler like godt vann som stoffmodellene.

Skrevet

Min datter har nettopp kjøpt den,synes den er nydelig.Nå venter hun bare til å kunne bruke den og mormor til kunne trille den;-)

Skrevet

Men blir det ikke veldig tett oppi er med plastic? Får litt 70-talls feeling..

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Mondialen i hvit leatherette den er bare så utrolig nydelig, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den, fineste vognen jeg har sett og gleder meg masse til å bruker den, syns ikke det likner på plastikk i det hele tatt.

Skrevet

Hei!

Det er ikke plast men lær! Så ikke bekymre deg for at det blir klamt i citybagen!! Bunnen i vognen er jo luftig, så det er jo der den puster.. Men sportsvogn i skinnet ville ikke jeg hatt pga varmen sommerstid..da kan det gjerne bli klamt å sitte i? Mamma sa de hadde bare skinnvogner til oss når de var ung, og vi ble aldri klam av å sitte i de på sommerstid! Så tror egentlig dette bare er ytringer fra noen som ikke har hatt skinnvogn!

Vi har kjøpt oss citybag i black croc skinn. Kjempeflott!! Gleder oss til å bruke den!! Den er solid i læret, lett å tørke av skitt og væte/snø.

Skrevet

Vi har også kjøpt i black crock og slik vi har skjønt det, er det skinn immitasjon. Like bra som skinn, super mykt, vannet preller av, og lett å tørke av, men ikke ekte. Hadde det vært det hadde vi aldri kjøpt vogna!! (Ekte dyrevenn) Og tror nok prisen hadde vært litt annerledes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...