Gå til innhold

Har dere funnet navn på gullet?? Vet dere kjønn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat som deg. Vet ikke kjønn, tror vi har bestemt oss for jentenavnt, men sliter om det blir gutt:-( Synes Benjamin er kjempefint, er et navn jeg har tenkt på selv, men samboer likte det ikke:-(

Jeg og kjæresten blir liksom ikke enig om guttenavn, synes hans forslag er litt kjedelige, så liker ikke han noen av mine.. Men vi skal vel komme frem til noe til slutt:-)

Vi valgte og vite kjønnet å fått bekreftet 2 ganger at det blir en jente som skal få navnet Mie.

Synes Benjamin og Dennis er kjempe fine navn. Et tips som vi brukte var å se hva navnet betydde.

Håper dere finner et passene navn:)

Hehe, greit å høre om noen som har samme problemet med samboer:-) Bare man blir enige til slutt ja.. Vi har skrevet en liste med guttenavnene vi begge liker, den listen er ikke lang akkurat.. Men vi møtes litt på halvveien der, så får vi se om vi blir enige til slutt, kan jo hende hvis jeg føder en gutt at vi da finner ut hvilket av navnene som passer best:-)

Jeg synes Sindre er kjempefint:)

Selv får jeg en gutt som skal hete Daniel. Vi blev ganske raskt enige. Vi skrev 5 navn på hver vår liste og så såg vi etterpå om vi hadde noen navn tillfelles og Daniel var et av de. Fant ut at det passer fint sammen med etternavnet vårt og Emma som storesøstern heter:)

Annonse

Jeg liker Benjamin best av de 3 navnene.

Vi får jente og navnet har vært klart siden før hun ble til:). Vi har holdt det stort set for oss selv frem til nå. Det er 4 uker igjen til termin og lille gullet i magen heter Malou.

Annonse

Sindre er veldig fint:)

Vi har ikke fått vite hva som gjømmer seg i magen men bestemte oss for navn ganske tidlig:)

Å samboern min var ganske enkel å ha med å gjøre:p

Men om vi får ei jente så sliter vi begge litt med å velge mellom Sina Elise eller Silea:)

Om det blir gutt så ska han hete Niklas:)

Vi har akkurat samme problemet - vet ikke kjønnet, jentenavn er på plass, men guttenavn derimot... 5 uker igjen til termin og vi bør vel få på plass et navn eller to snart... Vanskelig! Er så mye enklere før man blir gravid, da kan man alltids si at "får jeg en gutt så skal han hete det og det" - men når man står der og faktisk skal gi en helt ny person navnet h*n skal bære for resten av livet så blir det vanvittig vanskelig gitt...

Av de navnene du nevner synes jeg Sindre er penest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...