Gå til innhold

BARNEVERN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnevernet prøver å ta fra meg ungen på 7 månder=( noen som har opplevd det samme som har råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) Skjønner at dette er kjempevanskelig for deg... du skriver ikke noe om hva som ligger til grunn? Regner med at det er noe som ikke er helt som det skal siden de er involvert? Barnevernet arbeider jo så langt det lar seg gjøre for at barnet skal få bo sammen med foreldrene sine. Jeg har stor tiltro til jobben de gjør. Samtidig skjønner jeg at det oppleves helt forferdelig når man føler at de ønsker å ta barnet ut av hjemmet. Har de sagt at det er det de mener er riktig, eller er det en fornemmelse du har? Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med barnevernet slik at jeg hadde hatt klarhet i hva de tenker. Husk ihvertfall på at barnevernet ikke er ute etter å ta deg på noen som helst måte, det er nok ingenting som gjør dem så glad som at tiltak i hjemmet kan gjøre at barnet får det bra. ALLE kan komme i en situasjon hvor man trenger hjelp fordi man ikke selv er istand til å yte alt ett barn trenger, og vi bør ikke skamme oss for å ta imot hjelp. Vær lydhør for det barnevernet sier, de har nok mange gode råd og gi. De driver jo mye med veiledning, og kan komme med mye hjelp for deg. Du skriver ingenting om sitasjonen for øvrig, så jeg aner jo ingenting om deg eller hva det gjelder. Uansett... du må ihvertfall snakke med noen om hvordan du har det nå, og ikke sitte alene med alt. Håper virkelig alt ordner seg for deg og babyen. Sender over en klem til deg :)

Skrevet

skaff deg advokat hjelp hvis du har alt ditt på det rene! har du ikke det så er det jo en grunn for at barnvernet er innblannet... har selv hadt barnevernet på nakken å mye problemer med de da jeg selv vokste opp,men jeg hadde mitt på det rene å da ga de seg!! bare stå på er så mange i barnevernet som gjør nesten hva de kan for å sette deg i dårlig lys. ikke la de få den muligheten...

Skrevet

eg og har merka koleis barnevernet er at dei kun er ute etter å ødelegge..men helsesøstra sendte beskymringsmelding fordi eg hadde hatt svangerskapsdepresjon. og no har ho sendt brev ut til psykolog som eg har gått til og helsestasjonen..helsesøstra har jo sagt ting som eg har sagt til ho imot meg. så dei prøver å få meg til å hørest som psykisk sjuk..så dei har litt på meg. helsesøstra sa masse drit. derfor er eg redd. dei vrenger og snur på ting som eg har sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...