Gå til innhold

Å få prøver fra kosmetikk butikker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en ny parfyme i disse dager for er lei av de jeg har. Jeg får ikke til å lukte på 20 forskjellige parfymer i kosmetikk butikken for til slutt så lukter alt det samme, og det med å få en liten "dusj" på armen funker heller ikke for da har jeg en annen parfyme på.. Jeg har da funnet ut at man kan få små prøve flasker med hjem fra butikken, MEN hvorfor er mange av disse ekspeditrisene så snerpete på å gi ut det?

Jeg var tidligere idag på GlassMagasinet (kækse kjøpesenter i Oslo for de som ikke vet) hadde kjøpt meg en sminketing til 300kr og fant ut at jeg kanskje kunne få noen prøver der, måtte da på en annen stand der og fikk hjelp av ei annen ei, mulig hun trodde jeg var bare ute etter gratis ting, men fikk kun 1 parfyme prøve, kunne gjerne hatt litt mer for å se hvem jeg evt ville ha valgt til slutt.. men hu så bare dumt på meg så ville ikke drite meg fullstendig ut så gikk.. Er det jeg som er rar her nå og evt litt kravstor? Eller er det bare ekspeditrisene som det er noe galt med? Dette ble rotete ser jeg nå, men om det er noen kloke hoder her som kan hjelpe hadde det vært fint :)

Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med og få parfymeprøver vel og merke dersom de har inne noen! Meld deg inn i Estetique identitet da vil du både få tilbud og prøver i postkassen og i butikken! De siste nyhetene innen dufter blir nok de fleste parfymerier fri for relativt raskt da de gir ut til kundene sine! Har noen nyheter her hjemme som jeg evnt kan sende til deg dersom du ønsker det!

Skrevet

Trodde de hadde skuffene fulle med parfyme prøver jeg =P Bare å få noen prøver nye som gamle parfymer gjør meg ikke noe, jeg er bare ute etter å lukte på noe nytt. Skjønner jo at de har folk innom ganske ofte som kun er ute etter å få gratis ting, men jeg er jo en potensiell kunde så hadde jo vært greit å bli behandla som en da enn en som kun er ute etter å "snylte"

men hvor er det jeg melder meg inn i Esthetique identitet? hørtes interresant ut! Om du har noe til overs så tar jeg gjerne imot 3 Herlige Nøstebarn :) kjempe snilt av deg å tilby dette :)

Skrevet

3 herlige nøstebarn: Hvor melder man seg inn i den klubben du snakker om, hva koster det?

Skrevet

Estetique idemtitet melder du deg inn i hos et estetique parfymeri, det koster ikke noe og flere ganger i året vil man få tilbud og kampanjer i posten samt litt større vareprøver enn man ellers bruker få. I sommer fikk jeg en mappe med ulike chanel produkter ettersom jeg har fyllt i mitt registreringskjema at jeg benytter disse produktene! Jeg fikk til og med gavekort på 200 kroner da jeg meldte meg inn, det kom i posten etter 3-4 uker etter innmelding! Bare spør neste gang dere er innom estetique! Send meg en pm du som ville ha prøver!

Skrevet

3 Herlige Nøstebarn: Jeg får ikke til å sende deg pm, står ingen steder som jeg kan sende melding om du skjønner. Kunne du ha sendt meg en pm først slik at jeg får skrevet til deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...