Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #26 Skrevet 14. oktober 2008 Herlighet da! Jeg spurte om noen hadde opplevd dette før, å hva da evt. kom av. Ikke om noen kunne stille en diagnose. Det med slag, smilte jeg av første gangen for jeg trodde virkelig ikke det..! Men når hun svarte andre gangen, så sjekket jeg det litt opp. Å jeg sa aldri noe mer om det. Fnøs for faen ikke av det i det hele tatt! Ble faktisk litt nervøs.. Eneste svaret jeg KØDDA med var det om jeg ikke var en robot! Å jeg kommer meg faktisk ikke til legen på DAGEN! Nå har jeg kjøpt en test i første omgang.. Jeg har forresten ikke dyttet på denne tråden. Men når noen har kommet med tips, så har jeg svart. Som f. eks. på om jeg hadde begynt på noen nye medisiner. Å det er hvertfall ikke tull.. Du var jo nå med på å dytte dette innlegget opp!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #27 Skrevet 14. oktober 2008 Å for det andre: Jeg trodde virkelig ikke at dette kunne være noe alvorlig i det hele tatt.. Takk til dere som har kommet med råd om hva dere selv har opplevd =) Da er det lettere å sjekke opp disse tingene på nett..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #28 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er den anonyme over som du svarte. Var jo ikke meningen å skremme deg. Men det med hjernesalg er reelt dessverre. Uten at vi vet om du har hatt det. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #29 Skrevet 14. oktober 2008 Det var ikke meningen hvis du trodde at jeg ikke tok svaret ditt seriøst. Men først så sa du også at du trodde.. Å slike ting slår man jo gjerne litt fort fra seg fordi det kan jo være alvorlig. I tillegg så trodde jeg slag hadde mange andre symptomer.. Men i morgen så tar jeg en graviditetstest. Tviler på at den er pos. Så bestiller jeg en time til legen etterpå. Takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå