Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Nei jeg håper ikke det.. Går på p piller, å har tatt dem til ganske lik tid hver dag.. Men jeg har hatt bittelitt halsbrann til tider også, ved forskjellige matvarer.. Så jeg har jo tenkt tanken, men slått den fra meg egentlig.. Hm..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Var første graviditetstegnet hos meg iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, halsbrann var første tegn hos meg også ved min første graviditet.. Men denne metallsmaken har jeg ikke kjent før. Ingenting smaker det samme lengere liksom.. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Du er ikke dehydrert da? jeg faar alltid metallsmak i munnen om jeg ikke har drukket nok vann...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Nei jeg er nok ikke det heller. Drikker masse vann gjennom dagen, hvertfall 2 liter.. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, det kan jo hende.. Får man sånn ekkel smak i munnen da asså? Hvordan finner jeg ut av hvilke vitaminer jeg må ha mer av da? Takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har lest og hørt at man kan få det når man har hatt et lite slag eller blodpropp i hjernen... Men la deg ikke skremme - jeg er jo ikke sikker. Men hvorfor ikke ta en tur til legen omgående, just in case?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Okey. Men det tviler jeg på at jeg har hatt.. =) Grunnen til at jeg ikke har vært hos legen med det er fordi jeg har trodd at det kom til å gå over, å at dette ikke var noe å kontake legen for.. Takk =)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #15 Skrevet 13. oktober 2008 At du tror du ikke har hatt et slit slag betyr overhodet ikke at du ikke kan ha hatt det. Går an at det skjer uten at du merker det! Metallsmak er klassisk teng på slag. Det kan unge folk også få. Kom deg til legen.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Kvikksølvforgiftning, sikker på at ikke gubben forgifter deg; symptomer; økt spyttflod, metallsmak i munnen, redusert impulskontroll, osv!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #17 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe jeg blir nok ikke forgiftet av en gubbe, for her bor det ingen av det slaget =P Ikke har jeg amalgamfyllinger heller.. Kanskje det er vitaminmangel da! Takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #19 Skrevet 14. oktober 2008 Ja! Der har vi det vettu! Søren at jeg ikke har merket det før.. Takk skal du ha! =D
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. oktober 2008 #23 Skrevet 14. oktober 2008 Kanskje du har problemer med nyrene? Jeg har denne smaken i munnen,og jeg har nyresvikt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #25 Skrevet 14. oktober 2008 Hvorfor i all verdens land bestiller du ikke time hos legen????? Ingen av oss kan jo hjelpe deg med dette. Og de gangene noen prøver å foreslå noe seriøst, som f.eks at man kan få slik smak i munnen etter hejrneslag, så ser du ut til å blåse av det. Du er jo kjemperar. Eller så er det bare kødd og skrik etter oppmerksomhet siden du ikke gjør noe med saken. Kom deg til legen eller hold fred med dette. Ingen av oss kan stille diagnosen eller gjøre noe for deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå